Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان،  رییس توسعه حل اختلاف خوزستان بیان کرد:  در اجرای برنامه‌های هفته قوه قضاییه و در راستای ارایه هر چه بهتر خدمات قضایی و حقوقی به جامعه ایثارگران ، جانبازان و خانواده شهدا و همچنین پیرو دستور رییس  قوه قضاییه در جریان سفر به خوزستان به منظور تسریع در رفع مشکلات و اختلافات حقوقی جامعه هدف ،  شعبه شورای حل اختلاف ویژه خانواده شهداء و ایثارگران در اهواز افتتاح و ابلاغ به اعضای آن اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا باوی افزود:با توجه به اینکه در استان بیشترین آمار جامعه ایثارگران در سطح کشور وجود دارد ، در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر مجموعه دستگاه قضایی خوزستان به این قشر، شعبه شورای حل اختلاف ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در اهواز افتتاح شد و در صدد هستیم بر اساس نیاز، شعب دیگری در برخی از شهرستان راه اندازی کنیم.

وی ادامه داد: مراکز توسعه حل اختلاف در سطح استان ها  خدمات مردمی شایانی به همه اقشار در حل و فصل دعاوی و اختلافات و همچنین اموری که در صلاحیت شورای حل اختلاف باشند انجام داده‌اند و خدمت به جامعه ایثارگران ، جانبازان و خانواده معزز شهدا را همواره مد نظر دارد که راه اندازی این شعبه خدمت بسیار کوچکی در قبال این قشر است.

رییس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و بیان کرد: آرامش ، آسایش ، امنیت و اقتدار کشور مرهون شهدا ، ایثارگران و جانبازان است و همه وظیفه داریم که خدمات بهتری در شان ، منزلت و جایگاه این جامعه داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز با تشکر از مسوولان قضایی خوزستان در رفع مشکلات حقوقی و قضایی جامعه ایثارگران ، جانبازان و خانواده شهدا استان و راه اندازی این شعبه، گفت: بخش اعظمی از مشکلات حقوقی و قضایی این قشر با افتتاح این شعبه برطرف خواهد که امیدواریم این شعب در سطح استان گسترش و توسعه پیدا کند.

عبدالرضا فرجیان افزود: با استفاده از ظرفیت موجود ، مکاتبات صورت گرفته با قوه قضاییه و همکاری و تعاملی که با دستگاه قضایی استان داریم در حال پیگیری قانونی برای رایگان کردن هزینه‌های دادرسی پرونده‌های قضایی و حقوقی جامعه ایثارگران ، جانبازان و خانواده شهدا هستیم که امیدواریم این مساله محقق شود.

برچسب‌ها شورای حل اختلاف خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای حل اختلاف خوزستان اهواز شورای حل اختلاف خوزستان اهواز جانبازان و خانواده حل اختلاف خوزستان جامعه ایثارگران شورای حل اختلاف توسعه حل اختلاف خانواده شهدا راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنعتی یکی از برنامه‌های خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر حسینی محراب ظهر امروز چهارشنبه در آئین گرامیداشت روز کارگر که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: کارگران، همواره بزرگترین تأثیر را در صحنه‌های مختلف انقلاب داشته‌اند. موتور محرک و پیش‌برنده انقلاب و تولید، جامعه کارگری است. البته جامعه کارگری تنها نیست بلکه جامعه کارفرمایی نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اهمیت کارگران در ایران و جهان، گفت: وقتی دیدگاه مکتب اسلام را درباره کار و کارگر با دیگر مکاتب مقایسه می‌کنیم متوجه تفاوت زمین تا آسمان می‌شویم. چه به‌عنوان کارفرما چه دولتی و چه عمومی، باید نگاه ارزشی دین را نسبت به کارگر دنبال کنیم.

وی ادامه داد: مترقی‌ترین قانون کار در دنیا را داریم. قانون کاری که بزرگان نوشته‌اند در نگاه تطبیقی با تمام قوانین کشورها، قانون کار جمهوری اسلامی نسبت به همه کشورها مترقی‌تر است.

حسینی محراب افزود: بنای فکری امام (ره) و مقام معظم رهبری نسبت به کارگر از دین خدا و قرآن گرفته شده است. این‌ها امیدواری ما نسبت به صحنه کار و کارگری است. جمهوری اسلامی مواردی را میان کارفرما، دولت و کارگر مشخص کرده است. این مثلث تشکیل شده تا مسائل جامعه کارگری و کارفرمایی که وجود دارند، حل شوند. برقراری ارتباط بین این دو یکی از کارهای ظریف است. نباید چیزی لاینحل باقی بماند. این جریان باید محقق شود که حتی بازنشسته در این قالب با ظرفیت قانونی و حقوقی، صحبت کند و مشکل را حل کند. نه اینکه کنار خیابان بایستند یا در تهران تجمع کنند. ظرفیت‌ها وجود دارد این‌ها را فعال کنید.

وی ادامه داد: در گروه ملی فولاد ۳۰۰۰ نفر مشغولند و ۳۵۰ هزار تن تولید دارد. در حالی که باید دو میلیون تن تولید داشته باشد. معلوم است وقتی کار انجام نشود، حق و حقوق نیز عقب می‌افتد و پاداش نیز پرداخت نمی‌شود.

استاندار خوزستان افزود: تمام کارگران ماهر در دنیا صاحب شغل هستند. ظرفیت استان در تربیت کارگر ماهر، دانش‌آموزان و دانشجویان ماهر باید افزایش یابد. قوی‌ترین نیرو و مدیران نفتی کسانی هستند که در هنرستان نفت درس خوانده‌اند. باید هنرستان‌های مسکن، کشاورزی، فولاد و پتروشیمی نیز راه‌اندازی شود. یکی از برنامه‌های قوی استان راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنعتی است.

وی گفت: برخی دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی، تازه به فنی حرفه‌ای می‌روند و مهارت می‌آموزند، معلوم است که عمر و جوانی و … عقب می‌افتد. استاندار خوزستان اضافه کرد: تمام توان استان را بسیج کردیم و بیش از ۷۰۰ هزار تن گندم خریده شده و برای مقابله با توده بارشی که رگباری و شدید است، آمادگی داریم تا مشکلی برای گندم‌ها ایجاد نشود. درباره آب‌گرفتگی احتمالی نیز تقسیم کار شده است.

کد خبر 6094635

دیگر خبرها

  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنعتی یکی از برنامه‌های خوزستان
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال