Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبهه‌ آزادی افغانستان با نشر نوارهای تصویری می‌گوید که از اثر حمله‌ موشکی آنان به ولسوالی بگرام ولایت پروان، ۶ طالب کُشته و ۲ تَن دیگر شان زخم برداشته‌اند.

این جبهه امروز (سه‌شنبه، ۱۴ سرطان) با نشر نوارهای تصویری در خبرنامه‌ای گفته است: «مبارزان جبهه‌ آزادی افغانستان ساعت یک شب گذشته مورخ ۱۴ سرطان ۱۴۰۱ در ولسوالی بگرام ولایت پروان، بالای میدان هوایی بگرام حمله‌های موشکی کردند که در نتیجه ۶ طالب کُشته و دو تَن آنان زخم برداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

جبهه‌ آزادی اضافه کرده است که از اثر این حمله، یک عراده موتر اردوی ملی افغانستان که در اختیار طالبان بود نیز تخریب شده است.

این در حالی‌ست که پیش از این نیز جبهه‌ آزادی ادعا کرده بود که از اثر حمله‌ آنان بر قرارگاه طالبان در ساحه قاضی‌خیل ولسوالی حصه اول ولایت کاپیسا، ۸ طالب کُشته و زخمی شده‌اند.

طالبان تاکنون در این مورد چیزی نگفته‌اند.

میدان هوایی بگرام فرودگاه نظامی‌شده و میزبان پروازهای ترکیبی در نزدیکی شهر قدیمی بگرام، در ۱۱ کیلومتری جنوب غربی مرکز(چاریکار) ولایت پروان در شمال افغانستان است.زیر بنای این فرودگاه را شوروی سابق بنا نهاد و بعداز خروج شوروی و اشغال افغانستان توسط ناتو این فرودگاه به دست امریکا بازسازی شدکه در نهایت در تاریخ ۵ژوئن ۲۰۲۰ارتش امریکا این فرودگاه را به نیروهایی افغانستان واگذار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله موشکی جبهه آزادی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در فرودگاه مشهد

 تیم ملی فوتسال افغانستان پس از درخشش در جام ملت‌های آسیا و همچنین کسب جواز حضور در جام جهانی فوتسال، در حضور هوادران پر شور خود، وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد
  • فیلم استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در فرودگاه مشهد
  • تردد بیش از ۲۷ هزار تبعه خارجی در افغانستان
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه