Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس فدراسیون کاراته: آمریکا به عنوان میزبان، سیاست را در ورزش دخالت داد، در حالی که در سال‌های اخیر بار‌ها شعار پوچ دخالت نداشتن سیاست در ورزش را مطرح کرده بود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سید حسن طباطبایی گفت: در فاصله چند روز تا برگزاری بازی‌های جهانی کاراته در بیرمنگام آمریکا، هنوز روادید اعضای تیم ملی کاراته ایران صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است که دوم خرداد اعضای تیم ملی برای دریافت روادید عازم ارمنستان شدند و در سفارت آمریکا مدارک لازم را ارایه کردند.
وی افزود: این اتفاقات در شرایطی رخ داده است که کاراته ایران از قدرت‌های سنتی این رشته به حساب می‌آید و همیشه از عنوان داران در رقابت‌های جهانی و آسیایی بوده و مسلما حضور تیم ملی ایران بر اعتبار بازی‌های جهانی اضافه می‌کند.
طباطبایی گفت: آمریکا به عنوان میزبان مسابقات، سیاست را در ورزش دخالت داده وگرنه چه دلیلی دارد در فاصله 4 روز تا شروع مسابقات روادید تیم ایران را صادر نکند؟ همه این اتفاقات در حالی بوده که در سال های اخیر شعار پوچ دخالت نداشتن سیاست در ورزش را بار‌ها همین مدعیان مطرح کرده بودند.
رئیس فدراسیون کاراته افزود: با شرایط بوجود آمده نمی‌توانیم در بازی‌های جهانی بیرمنگام شرکت کنیم و علت حضور نیافتن تیم قدرتمند ایران با ترکیبی از سجاد گنج زاده قهرمان المپیک و جهان، ذبیح الله پورشیب عنوان دار جهان و گرند وینر سال 2021، بهمن عسگری قهرمان جهان و حمید عباسعلی و سارا بهمنیار عنوان داران جهانی؛ کارشکنی میزبان مسابقات بوده است.
مسابقات کاراته بازی‌های جهانی بیرمنگام 17 و 18 تیر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طباطبایی بازی های جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین

سیامک پزشکی فر رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گران فروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند، از این رو باید برای ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی در بازدید گشت مشترک حضور دارند تا شاهد ساماندهی فعالیت مشاوران املاک به منظور بهبود وضعیت حوزه مسکن باشیم.

وی ادامه داد: نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری و عدم صدور فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک است.

پزشکی فر گفت: گشت مشترک نظارتی به همراهی دستگاه‌های حاضر در این گشت تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه خواهد داشت و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین