Web Analytics Made Easy - Statcounter

واکنش نجمه جودکی به حرف های جنجالی اش درباره صداوسیما بیوگرافی نجمه جودکی ورود به تلویزیون نجمه جودکی ممنوع الکاری نجمه جودکی ازدواج نجمه جودکی

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ نجمه جودکی اواخر سال گذشته از صداوسیما خداحافظی کرد. او در پست اینستاگرامی نوشته بود: برای مخاطبانم مینویسم. برای مردمی که سیزده سال لحظه به لحظه حضورشان را حس کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. دقیقا هجده سالم بود که اجرای اولین برنامه زنده ام را تجربه کردم..سالها تلاش کردم تا در این جایگاه باشم و حالا در سی و یک سالگی تصمیم جدیدم را با شما شریک میشوم  امیدوارم دور شدن من از اجرا در تلویزیون بین منو شما جدایی نندازه..

واکنش نجمه جودکی به حرف های جنجالی اش درباره صداوسیما

امروز ویدیویی از نجمه جودکی با ظاهری متفاوت از آنچه در قاب تلویزیون بود منتشر شد که می توانید آن را از اینجا ببینید. در این ویدیو اینگونه به گوش می رسد که نجمه جودکی می گوید من که از تلویزیون رفتم راحت شدم!

اما خانم مجری این ادعا را رد کرده است و در استوری که منتشر کرده است نوشته است: کاش درست بشنوید اگر خواستین تیتر بزنید درستش اینه نجمه جودکی: من که از تلویزیون رفتم راحت شدن!

بیوگرافی نجمه جودکی

نجمه جودکی متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۹ در تهران ، مجری رادیو و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس معماری از دانشگاه آزاد و دوره فیلمسازی و تدوین از موسسه سروش است که از طریق رضا رشیدپور وارد عرصه اجرا شد در محله شمیرانات تهران بعنوان فرزند اول خانواده به دنیا آمد و از طرف جد پدری اصالتا اهل خوانسار از توابع استان اصفهان است.

ورود به تلویزیون نجمه جودکی

اولین باری که جلو دوربین رفت گزارشگر برنامه «شب ایرونی» در سال ۱۳۸۸ بود که در شبکه جام جم پخش می شد. خانم جودکی در شهریور ۱۳۸۹ با اجرای برنامه زنده «فرصت ویژه» سیمای خانواده وارد شبکه یک شد و تا اسفند ماه این سال روی آنتن بود. او سپس از سال ۱۳۹۰ با اجرای برنامه «کمی متفاوت» از شبکه یک به محبوبیت رسید و در نظرسنجی ها بعنوان بهترین مجری شبکه یک از سوی مردم انتخاب شد.

ممنوع الکاری نجمه جودکی

برخی معتقد بودند خانم مجری در ایام جوانی با نوع صحبت و عشوه ای که در گفتگو هایش دارد ، خطوط قرمز را پشت سر گذاشته است. بعدا علاوه بر نوع حرف زدن به انتخاب رنگ لباس و تنگی لباس هایش نیز ایراد گرفتند و در نهایت او را ۴ سال ممنوع التصویر کردند.

ازدواج نجمه جودکی

نجمه جودکی در سال ۱۳۹۵ وقتی ۲۶ ساله بود با آقای مهدی پارسازاده ازدواج کرده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نجمه جودکی نجمه جودکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!

نتایج رصد و نظرسنجی‌های مختلف درباره میزان رویکرد مردم به سریال‌های نوروزی هشدار نگران کننده‌ای را به صدا درآورده است.

به گزارش خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژد‌ها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.

به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می‌دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح‌های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است.

دیگر خبرها

  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی