Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@14:56:56 GMT

رکوردشکنی لژیونر ایرانی در پوشکاش

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۷۲۴۹

رکوردشکنی لژیونر ایرانی در پوشکاش

مهاجم لژیونر پرسپولیسی گران‌ترین بازیکن تاریخ پوشکاش شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهاجم لژیونر ایران رکورد جالبی را در مجارستاه به خود اختصاص داد.  نکته جالب توجه قرارداد مالی شهاب زاهدی با پوشکاش است که به گفته «ویکتور واتسکو» خبرنگار و روزنامه نگار سرشناس اوکراینی رکورد نقل و انتقالات این باشگاه مجارستانی را شکسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واتسکو در این خصوص مدعی شد زاهدی ماهانه مبلغی بیش‌از ۶۰ هزاریورو از پوشکاش دریافت میکند که قرارداد سالانه او به حدود ۸۰۰ هزار یورو می‌رسد. به گفته این روزنامه نگار اوکراینی، زاهدی گران‌ترین بازیکن تاریخ آکادمی پوشکاش است و یکی از بزرگ ترین قراردادهای فوتبال مجارستان را امضا کرده.

انتهای پیام // 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجارستان رکورد اوکراین لژیونر شهاب زاهدی پوشکاش گران ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در همدان

 روح اله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی چهار روز آینده صاف تا قسمتی ابری است.

او تصریح کرد: از نیمه دوم هفته به بعد شاهد ورود سامانه بارشی به استان خواهیم بود که پس از آن بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در استان همدان پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: نهاوند با ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان، فامنین و بهار با سه درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

روح اله زاهدی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۲۲ و سه درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • حمله شدید اللحن روزنامه نگار مشهور اسرائیلی به نتانیاهو
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر