Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه تراکتور تبریز در نشست معارفه سرمربی جدید این تیم به تعریف و تمجید از قربان بردیوف پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، محمدرضا زنوزی مطلق در مراسم معرفی قربان بردیف به اعضای تیم تراکتور، اظهار داشت: به اعضای کادرفنی و بازیکنان جدید خیر مقدم می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور یکی از باشگاه‌های بزرگ و پرهوادار ایران و آسیاست. باتوجه به سوابق آقای بردیف در فوتبال اروپا و روسیه، پذیرفتن پیشنهاد همکاری تراکتور توسط ایشان یک افتخار برای ماست. خوشبختانه باتوجه به رفاقت چندین ساله با من و تلاش آقایان خطیر و سهرابی، آقای بردیف به تراکتور آمد و ان‌شاءالله سال‌ها از خدمات ایشان استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: نتایج تیم‌های تحت هدایت بردیف بر همگان مشخص است و نیازی به تعریف و تمجید ما نیست. شکست دادن بایرن مونیخ و بارسلونا اتفاق کمی نبوده و این موفقیت‌ها از دست بزرگمردی همچون بردیف بر می‌آید. از آقای بردیف و همکارانش بابت پذیرش پیشنهاد تراکتور تشکر می‌کنم.

مالک باشگاه تراکتور خطاب به بردیف، گفت: تراکتور تیم بزرگی بوده و انتظار هواداران از شما زیاد است. می‌دانیم مرد بزرگی هستید و کار بزرگ را بزرگمردها انجام می‌دهند. بنده از تمامی ارکان باشگاه می‌خواهم که همدل و هم‌صدا باشند تا به هدف بزرگ تراکتور که قهرمانی در لیگ برتر است، دست یابیم. این کار امکان‌پذیر هست.

زنوزی با بیان اینکه خبرهای خوبی برای هواداران دارم، تصریح کرد: بردیف تمامی بازیکنان داخلی و خارجی را خودش انتخاب می‌کند و من به ایشان قول دادم هر بازیکنی که بخواهند و در صورت تمایل خود بازیکن، جذب خواهیم کرد. مذاکره با سه بازیکن خارجی مدنظر آقای بردیف در حال انجام بوده و تا چند روز آینده به نتیجه ختم خواهد شد، همچنین یک بازیکن خارجی دیگر در مرحله انتخاب قرار دارد.

وی با بیان اینکه بازیکنان جدید تا زمان اردو به تیم اضافه می‌شوند، بیان کرد: مذاکره با چند بازیکن داخلی در حال انجام بوده و ان‌شاءالله به توافق دست یابند و امسال به موفقیت برسیم.

مالک باشگاه تراکتور با بیان اینکه تراکتور بعد از قهرمانی در جام حذفی بنا به دلایلی به کما رفت، خاطرنشان کرد: به هواداران اعلام می‌کنم که تراکتور به روزهای خوبش بازگشته و انتظارم از اعضای تیم این است که با کسب نتایج خوب من را به عنوان یک هوادار و تمامی هواداران را خوشحال کنند.

زنوزی با تاکید بر اینکه آقای بردیف انسان بزرگی است، توضیح داد: روز به روز به این نتیجه می‌رسم که هنوز شخصیت بزرگ ایشان را به طور کامل نشناخته‌ام. انسان بزرگی از نظر اخلاقی و منش وارد فوتبال ایران شده که اولویت اولش موفقیت تیم است. امیدوارم همگی به هدف‌مان دست یافته و هواداران را خوشحال کنیم. خواستن توانستن است و من در زندگی شخصی به هر چیزی که از خدا خواسته‌‌ام، دست یافته‌ام. اما نباید این موضوع را فراموش کنیم که لازمه رسیدن به اهداف، تلاش و کوشش است.

وی در پایان گفت: آقای بردیف ترکمن هستند و اصالت ترک دارد، امیدوارم ترک‌ها را به هدفشان که قهرمانی است، برساند.

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی در شرایطی برگزار شد که استقلال و پرسپولیس بزرگترین غایبان این مرحله بوودند و تیم‌های سپاهان اصفهان، گل‌گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، ملوان انزلی، هوادار تهران و چادرملو اردکان توانستند به جمع هشت تیم نهایی راه یافته و حریفان خود را شناختند.

در حاشیه

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 14:05 در محل سازمان لیگ آغاز شد.

هفت تیم لیگ برتری در این مرحله حاضر هستند و شاگردان سعید اخباری در چادرملو به‌عنوان شگفتی‌ساز توانستند به این جمع راه یابند.

چادرملو اردکان به دلیل انجام دو دیدار خارج از خانه در مراحل قبلی، به‌طور قطعی در مرحله یک‌چهارم نهایی میزبان خواهد بود.

غلامرضا فتح‌آبادی و حمید درخشان، پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس قرعه‌کشی را انجام می‌دهند.

حمید درخشان اولین گوی را برداشت که نام «مس رفسنجان» خارج شد و غلامرضا فتح‌آبادی نیز نام «تراکتور تبریز» را از گلدان بیرون آورد.

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر انجام شد که اسامی تیم‌های میزبان در ابتدا آمده است:
مسابقه A: تراکتور تبریز - مس رفسنجان
مسابقه B: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک
مسابقه C: گل‌گهر سیرجان- هوادار تهران
مسابقه D: سپاهان اصفهان- ملوان بندر انزلی



* در مرحله نیمه نهایی برنده بازی‌های A و B مقابل هم قرار می‌گیرند و برنده مسابقات C و D نیز برابر هم قرار می‌گیرند.

* تعیین میزبان و مهمان‌ها بدون قرعه‌کشی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد.

* مس رفسنجان به علت اینکه در دو دیدار قبلی میزبان بوده، در این مرحله مهمان تراکتور در تبریز خواهد بود.

* چادرملو اردکان به دلیل برگزاری دو مسابقه بیرون از خانه در مراحل گذشته، میزبان آلومینیوم اراک شد.

* هوادار تهران در دو مسابقه قبلی خود میزبان بود و به همین علت، گل‌گهر سیرجان میزبان شد.

* ملوان انزلی به دلیل برگزاری دو بازی خانگی در مراحل قبلی، در دور یک‌چهارم باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود.

* در صورت حذف هر دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان یا در صورت صعود هر دو تیم به فینال جام حذفی، بازی فینال قطعا در شهر کرمان برگزار می‌شود ولی اگر فقط یکی از آنها به فینال برسد، این دیدار در شهر دیگری انجام خواهد شد.

* سهمیه تماشاگران در مسابقه فینال برابر است، اما در صورت راهیابی یکی از تیم‌های گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، سپاهان اصفهان و ملوان انزلی به فینال، آنها می‌توانند به‌عنوان میزبان برای انتخاب رنگ لباس، انتخاب رختکن و ... اولویت داشته باشند.

* دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، 26 و 27 اردیبهشت برگزار می‌شود که بنابر اعلام امیرحسین روشنک، مسؤول برگزاری این بازی‌ها بیشتر مسابقات در روز بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه خواهد بود.

* پس از مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، سه هفته پایانی لیگ برتر انجام خواهد شد.

* دیدارهای مرحله نیمه نهایی پس از فیفا دی در روزهای 24 یا 25 خرداد و بازی فینال هم در یکی از روزهای 30 یا 31 خرداد انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان