Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@16:07:10 GMT

آقای عباسی! شهید رضایی مجد هم فوتبالیست بود

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۷۳۷۱

آقای عباسی! شهید رضایی مجد هم فوتبالیست بود

آفتاب‌‌نیوز :

«امروز مصاحبه‌ای علیه بازیکنان فوتبال منتشر شد که در آن حملات تندی به آنها شده بود.

حسن عباسی، کسی که خودش را تحلیل‌گر مسائل سیاسی و استراتژیک می‌داند، مصاحبه‌ای تند و توهین‌آمیز علیه فوتبالیست‌ها کرده و گفته «این قشر مصلح اجتماعی ندارد!» حال سوال اینجاست چگونه می‌توان مصلح‌بودن یا نبودن افراد را بر اساس شغل آنها تعیین کرد؟ اصلا چه ملاک‌هایی برای مصلح اجتماعی وجود دارد و او از کجا به این نتیجه رسیده که این افراد هیچکدام مصلح نیستند؟ در هر قشر و صنفی هم افراد خوب وجود دارد و هم افراد بد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین فوتبال امثال علی دایی را داریم که نام ایران را در سطح دنیا زنده کرده و بارها با حرکات خیرخواهانه به مردم کمک کرده است. یا محمد انصاری را داریم که شخصیت و منش او شهره خاص و عام است.

انگار او شهید مهدی رضایی مجد را فراموش کرده که می‌گوید از فوتبالیست‌ها شهید نداشته‌ایم و آنها لیاقت شهادت را ندارند. کریم باوی را یادش رفته که در اوج فوتبالش برای خاک کشورش جنگید و هنوز هم درگیر عواقب حضور در جبهه است و سال‌هاست که سلامتی او درگیر مشکلات زیادی است. اصلا چه کسی تعیین می‌کند یک قشر از افراد لیاقت شهادت دارند یا خیر؟»

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهید حسن عباسی فوتبالیست مهدی رضایی مجد ووریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور