Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزی که کاپیتان سپاهان با این تیم قراردادش را تمدید کرد؛ استقلال با محمد محبی به توافق رسید.

به گزارش ایران اکونومیست، در چهاردهمین روز از تیرماه سال ۱۴۰۱ با بسته نقل و انتقالاتی فوتبالی ایران همراه باشید. در ۲۴ ساعت گذشته شاهد رد و بدل شدن اخبار و حواشی متعددی بودیم.

بمب نیمه‌شب؛ سیلوا با استقلال تمدید کرد

مدافع برزیلی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات بیشتر را در اینجا بخوانید.

توافق استقلال و سانتاکلارا بر سر «محبی»؛ ابتدا قرضی سپس دائمی

تیم فوتبال استقلال برای عقد قرارداد با «محمد محبی» بازیکن باشگاه سانتاکلارا پرتغال به توافقات کامل رسیده و سرگرم نهایی کردن مذاکرات است تا بتواند در ابتدا به صورت قرضی و بعد قطعی وی را به خدمت بگیرد.  ادامه این خبر را در اینجا بیابید.

خانزاده به تراکتور پیوست

محمدرضا خانزاده، مدافع ۳۰ ساله‌ با عقد قرارداد رسمی به تراکتور تبریز پیوست. برای اطلاع از ادامه خبر روی اینجا کلیک کنید.

کاپیتان سپاهان قرارداد خود را تمدید کرد

«جلال‌الدین علی‌محمدی» به درخواست سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد. توضیحات بیشتر در اینجا قابل دسترسی خواهد بود.

پرسپولیس شاگرد «زرنگ» شد؛ استقلال در «حد قبولی» و سپاهان «نیاز به تلاش بیشتر»

بعد از گذشت حدود نیمی از زمان مفید، تیم‌ها در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران به بررسی عملکرد ۱۶ تیم حاضر در لیگ بیست و دوم پرداخته‌ایم. مشروح این گزارش در اینجا قابل رویت است.

کاپیتان تیم امید در سپاهان ماندنی شد

«یاسین سلمانی» یک فصل دیگر در تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ماندنی شد. اطلاعات تکمیلی را در اینجا بخوانید.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فولاد مبارکه سپاهان ، باشگاه پرسپولیس ، باشگاه استقلال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فولاد مبارکه سپاهان باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک و حذف از رقابت‌های جام حذفی،  اظهار کرد: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم، اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه‌رو داریم که بازی‌های آن سخت است.

او درباره دلایل تعویض بازیکنانی مانند ترابی، سروش رفیعی و عبدالکریم حسن گفت: بعضی وقت‌ها باید تعویض‌هایی انجام دهیم که بازیکنان حس رقابت بیشتری داشته باشند. شما دیدید آلومینیوم با بازیکنانی که داشت خوب بازی کرد. ما با تعویض‌ها توانستیم در وقت اضافه ۲ گل بزنیم و دوباره جلو بیفتیم؛ امروز مشکل ما در بخش هجومی نبود، در بخش دفاعی بود. در بازی حذفی شما نمی‌توانید یک گل در دقیقه ۹۰ و یک گل در دقیقه ۱۰۰ بخورید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در بازی لیگ هم که یک بر صفر شکست خوردیم گفتم که بازی با آلومینیوم اینجا (ورزشگاه امام خمینی (ره)) سخت است. در این بازی نسبت به بازی لیگ متفاوت بودیم. فرق ما با بازی قبلی این بود که می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم. حتی وقتی گل اول را خوردیم در نیمه دوم شانس ۲ به یک داشتیم و اگر گل را می‌زدیم شاید بازی تمام شده بود. ما باید بیشتر تلاش کنیم، چون سال دیگر هم ما اینجا بازی داریم و باید مشکل را برطرف کنیم.

اوسمار درباره اینکه هواداران پرسپولیس باخت با چهار گل را به یاد ندارند، گفت: چهار گل خوردن نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند. بعد از چند بازی که گل نخوردیم به نظرم دریافت چهار گل خوب نیست.

او افزود: من یک لحظه هم به بازی با سپاهان فکر نکردم و تمرکزم به این بازی بود و تعویض‌هایی که انجام شد براساس همین بازی انجام دادیم. علیرضا بیرانوند شرایط بازی کردن را نداشت و تمرین هم با تیم نکرده بود تا در این بازی از او استفاده کنیم.  

سرمربی پرسپولیس گفت: صحبت‌هایی برای تمدید قراردادم شده است و برای ادامه همکاری علاقه دارم. ما  بازی‌های مهمی در لیگ داریم و باید احساساتمان را کنترل کنیم و تمرکزمان روی دیدار‌های مهم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!