Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران گفت: اکنون هیچ گونه شهرفروشی ثابت نشده و فضای ناامیدی که بعضی اصلاح‌طلبان علاقه‌مند به القای آن هستند و از آن خوشحال می شوند، فضایی است که حتی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی نیز به این شدت بدنبال آن نیستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره برخی اظهار نظرها در خصوص شهر فروشی شهرداری تهران، اظهار کرد: در تیتر روزنامه آفتاب یزد، شهردار تهران را به شهر فروشی و اینکه در شهرداری تهران املاک فروخته و حقوق داده می شود، متهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس گزارش خزانه دار شورای شهر مشخص است که چنین اتفاقی نیفتاده و اگر هم افتاده باشد بر اساس بودجه مصوب است که اشکالی ندارد.

بابایی گفت: از ۸ هزار میلیارد تومان فروش املاک برای اداره شهر که در بودجه مصوب شده، تنها ۲ درصد آن محقق شده است که در این حوزه عقب ماندگی وجود دارد و البته باید عقب ماندگی جبران شود.

به گفته وی، اکنون هیچ گونه شهرفروشی ثابت نشده و فضای ناامیدی که بعضی اصلاح‌طلبان علاقه‌مند به القای آن هستند و از آن خوشحال می شوند، فضایی است که حتی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی نیز به این شدت بدنبال آن نیستند.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری به دنبال این است که بر اساس برنامه بودجه مصوب شهر را اداره کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران مدیریت شهری شهر فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو غفوریان کیست؟

انتشار فیلمی از اعترافات خسرو عفوریان که به لحاظ چهره شباهت بسیار زیادی به مهران غفوریان دارد مبنی بر اینکه کارمند ساواک در دوران پیش از انقلاب اسلامی بوده است، با حواشی فراوانی در فضای مجازی رو به رو شد.

به گزارش تابناک- بر اساس این فیلم این فرد مدعی است که سابق بر این عضو ساواک بوده و پس از انقلاب اسلامی از گذشته خود ابراز ندامت می کند.

بر اساس اطلاعات موجود خسرو غفوریان پس از آزادی از زندان فوت می کند.

عبدالرضا داوری یکی از فعالان فضای مجازی مدعی شده است که خسرو غفوریان پدر مهران غفوریان است.

همچنین از مهران غفوریان دست نوشته و تصویری وجود دارد که نشان می دهد او برای پدرش به نام خسرو غفوریان دلنوشته منتشر کرده و نیز بر سر مزار او حاضر شده است.

بر اساس این گزارش هنوز مهران غفوریان در این خصوص توضیحاتی ارائه نکرده است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت کم سابقه
  • هوای تهران پاک شد  
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانک‌ها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانکها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • نمره «قابل قبول» هوای تهران