Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:36:34 GMT

کشف میلیاردی روغن های تقلبی خودرو در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۷۴۸۵

کشف میلیاردی روغن های تقلبی خودرو در مازندران

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام شبکه توزیع و کشف ۴۲۰۰ قوطی روغن تقلبی موتور خودرو به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع روغن های تقلبی خودرو با برندهای داخلی و خارجی، در برخی از شهرستان های استان، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی با بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند ۳ نفره روغن موتورهای تقلبی در مرکزی تحت عنوان تجاری توزیع کننده عمده و خرد استان شدند.

سردار میرزایی، خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی محل دپوی کالای تقلبی و درگاه های ورود و خروج کالا در شهرستان های قائمشهر و بابل، شناسایی شد.

وی اظهار کرد: در ادامه این عملیات ماموران پس از هماهنگی های قضایی، با همکاری کارشناسان ادارات صمت و استاندارد استان در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط این باند مجموعا ۴۲۰۰ قوطی روغن موتور تقلبی با ظرفیت های ۴، ۲ و یک لیتری بدون آرم و کد ۱۰ رقمی استاندارد کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش تقریبی کالاهای کشف شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: محل مورد نظر پلمب و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار میرزایی در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی مردم با پلیس از آنان درخواست کرد: در مواجهه با هرگونه اقدام از سوی اشخاص نظیر احتکار، قاچاق کالا و سایر موارد امنیتی و انتظامی که منجر به خدشه دار شدن امنیت عمومی جامعه می شود، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی روغن موتور تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان، در تشریح جزئیات این خبر افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی های قضایی، اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این خودرو، فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودروی کشف شده ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 6093059

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان