Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینا کلهر که برای گفت‌وگو درباره جام جهانی به قطر سفر کرده در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: امروز ملاقات‌هایی درباره موضوعات مختلف جام جهانی از جمله بررسی افزایش سهمیه حضور تماشاگران ایرانی در بازی‌های تیم ملی برگزار شد که خوشبختانه تا این لحظه اختصاص یازده هزار بلیت به تماشاگران ایرانی قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بلیت‌ها اکنون در اختیار وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال است و به زودی با تعیین و اعلام ساز و کار، نحوه فروش و توزیع این بلیت‌ها هم مشخص خواهد شد.

وی درباره مبلغ بلیت‌های موجود گفت: قیمت بلیت درجه یک بازی‌های تیم ملی حدود هفت میلیون و پانصد هزار تومان است که قیمت مناسبی برای هواداران فوتبال جهت تماشای بازی‌های جام جهانی است. نکته دیگر اینکه همچنان پرونده بلیت‌ها برای ما باز است و این احتمال وجود دارد که ان‌شاءالله بتوانیم در آینده سهمیه بلیت‌های بیشتری را برای تماشاگران مشتاق ایرانی بگیریم و این یازده هزار قطعه بلیت پایان تعداد نهایی بلیت‌های ما در جام جهانی نیست. مسئولان قطری قول همکاری دادند با توجه به شرایطی که وجود دارد باز هم بتوانیم بلیت‌های بیشتری بگیریم.

کلهر با اشاره به محور بعدی مذاکرات خود در قطر گفت: یکی دیگر از موارد مورد بحث به بلیت بازی‌هایی اختصاص داشت که ممکن است در شرایط معمول با استقبال چشمگیری همراه نشود و قرار شد بعد از پایان فرایند بلیت فروشی و مشخص شدن این بازی‌ها با تعاملی که بین ایران و قطر وجود دارد این امکان برای تماشاگران ایرانی فراهم شود که بتوانند بلیت این بازی‌ها را خریداری کنند. این موضوع از این حیث می‌تواند حائز اهمیت باشد که امکان سفر یک روزه ایرانی‌ها به قطر وجود دارد و تماشاگران ایرانی می‌توانند بلیت سایر بازی‌ها را بخرند و در سفری یک روزه تجربه حضور در جام جهانی را کسب کنند و به کشور برگردند.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی از ایران برای پوشش جام جهانی گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که درباره آن به گفتگو پرداختیم ساماندهی و سازماندهی خبرنگاران و عکاسان ورزشی بود. بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته فیفا برای اسکان خبرنگاران و عکاسانی که خودش آن‌ها را تایید می‌کند مکان‌هایی را تعیین کرده که مبلغ مصوبی دارند و این اماکن نمی‌توانند بالاتر از مبالغ تعیین شده پولی دریافت کنند بنابراین باید فدراسیون فوتبال با پیگیری موضوع شرایط را برای استفاده نمایندگان رسانه‌های گروهی ایرانی از این اماکن اقامتی فراهم کند. بر اساس بررسی‌های به عمل آمده اگر این اتفاق رخ دهد هزینه اسکان قابل قبول و سبک‌تر خواهد بود.

کلهر در پایان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده برای اجرا در خلال برگزاری رقابت‌های جام جهانی گفت: موضوع دیگر فعالیت گروه‌های بومی و محلی ذیل فدراسیون بومی و محلی جمهوری اسلامی در مناطق تعیین شده بود که بعد از رایزنی انجام شده مقرر شد ادامه مذاکرات با شرکتی که مسئولیت این کار را برعهده دارد فردا صورت گیرد تا بتوانیم مسیر اجرایی این کار را فراهم کنیم. در صورت پیشرفت مذاکرات این اقدام در کنار سایر فعالیت‌های فرهنگی که نهاد‌های مسئول مثل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت میراث فرهنگی انجام می‌دهند، صورت خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان تماشاگران ایرانی جام جهانی بلیت ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !

به گزارش همشهری آنلاین، شامگاه گذشته (۷ اردیبهشت) پرونده رقابت‌های دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با صعود سپاهان و حذف پرسپولیس بسته شد. یکی از حساس‌ترین رویداهای فوتبالی شب گذشته بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک بود که اتفاقا به میزبانی اراکی‌ها برگزارشد.

بسیاری از علاقمندان فوتبال در این شب پر هیجان ورزشی راهی استادیوم شدند تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند. معمولا در همه دنیا رسم بر این است که قبل از بازی‌های فوتبال برای حاضران در استادیوم موسیقی‌های پر هیجان پخش می‌کنند تا تماشاچی با فضا همراه شود و رخوتی در استادیوم ایجاد نشود؛ گاهی هم بسته به اهمیت بازی خوانندگان مطرح پاپ به استادیوم دعوت می‌شوند تا قبل از شروع بازی شور و هیجان مضاعف به تماشاچی تزریق کنند.

اما شب گذشته در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بدون توجه به تمام این موضوعات برای حاضران موسیقی نواحی و آواز علیرضا قربانی (خواننده کلاسیک ایرانی) پخش شد؛ آن هم در شرایطی که نه مخاطب برای شنیدن آواز ایرانی حاضر شده است و نه آواز ایرانی قرار است به فضای استادیوم هیجان ببخشد!

درست است که موسیقی برای عده زیادی از مردم تنها جنبه سرگرمی دارد اما نباید از تاثیر موسیقی بر ذهن غافل شد. اینکه در تمام این سال‌ها موسیقی ورزشی مناسبی برای چنین رویدادهایی ساخته نشده است، قطعا جای بحث مفصل دارد اما کاش برگزارکنندگان مسابقه شب گذشته فقط کمی به اثربخشی موسیقی مهیج برای مخاطب فوتبالی احترام می‌گذاشتند و با کج‌سلیقگی نه جایگاه موسیقی ایرانی را تنزل می‌بخشیدند و نه حوصله تماشاچیان فوتبال را سر می‌بردند!

کد خبر 847416 منبع: ایسنا برچسب‌ها كنسرت موسيقى ویژه ورزشی موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا خواننده - علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !