Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@13:47:37 GMT

بردیف: نظم حرف اول و آخر را در تیم من می‌‌ زند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۷۵۲۴

بردیف به معرفی دستیارانش پرداخت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: «نظم» حرف اول و آخر را در تیم من می‌زند.

به گزارش طرفداری، قربان بردیف در مراسم معارفه‌ اعضای کادرفنی، اظهار داشت:

می‌دانم تراکتور یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران است و تلاش خواهیم کرد یکی از مهمترین و بهترین تیم‌های ایران باشیم.

وی در خصوص دستیارانش، بیان کرد:

دانیلیانتس یک مربی باتجربه و دارای تاکتیک‌های متنوعی است که با بازیکنان خط دفاعی کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیمیتری کریچنکو هم که بازیکن مطرحی در لیگ روسیه و اروپا بود، قرار است با بازیکنان فاز تهاجمی کار کند. ادوارد کندوخوف، یکی دیگر از دستیارانم است که در زمینه فیزیوتراپی علم، تکنیک و تجربه بسیار زیادی دارد. یکی دیگر از دستیارانم به خاطر مشکلات خانوادگی، از اردوی پیش رو به جمع تراکتور اضافه می‌شود.

بردیف خطاب به بازیکنانش گفت:

تراکتور مهمتر از تمامی نام‌هاست. معتقدم نظم و ترتیب باید همه جا حاکم باشد و حتی کوچکترین جزئیات در زمینه نظم برای من مهم است. من به شما باور دارم و می‌خواهم با حداکثر توان در اختیار تیم باشید و بار دیگر تأکید می‌کنم که بدون نظم، هیج موفقیتی به دست نمی‌آید.

اخبار داغ 

افشاگری هال سیتی از رقم خرید صیادمنش/سهم استقلال دو برابر شد فهرست پردرآمدترین سرمربی‌های جام‌ جهانی قطر / اسکوچیچ در رده بیست و سوم بازداشت فوتبالیست ملی‌پوش لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی سفر زین الدین زیدان به استانبول با هدف کاشت مو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود پنالتی‌زن داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی در نشست خبری اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی، فوت دو هفته پیش هوادار محترم تراکتور را به مردم تبریز و جامعه فوتبال ایران تسلیت می‌گویم. واقعا ناراحت شدم روحشان شاد باشد.

به بچه های خودم خدا قوت می‌گویم و به تیم تراکتور تبریک. ۱۲۰ دقیقه تلاش کردیم ولی در پنالتی ها بیش از همه چیز شانس هم کمک کننده است و دقت ضربات هم مهم است. تیم ما در طول فصل تا الان ۲ پنالتی زده بود که هر دو را خراب کردیم و شاید کمبود پنالتی زن داریم.

خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • هوادار تراکتور از هوش رفت (عکس)
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • ببینید | خلاصه بازی تراکتور ۱ - ذوب آهن ۱
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • انتصاب مربی جدید تیم تراکتور