Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن اتریشی اخیرا به باواریایی‌ها لینک شده است.

کنراد لایمر از اهداف نقل و انتقالاتی یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ است. با این حال، به نظر می رسد هنوز هیچ تغییر ملموسی در وضعیت این بازیکن رخ نداده است.

طرفداری | به گزارش اسکای اسپورت ، لایپزیش و دومنیکو تدسکو روز به روز به حفظ کنراد لایمر مطمئن تر می‌شوند؛ به عبارتی هر چه بیشتر زمان بگذرد این تیم آلمانی سخت تر اجازه جدایی به این بازیکن اتریشی را خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربیان لایپزیش نهایتا ممکن است برای اجرای برنامه های این فصلشان روی حضور لایمر حساب باز کنند.

دومینیکو تدسکو، سرمربی لایپزیش به رسانه ها گفته بود که روی حضور لایمر در فصل آینده حساب باز کرده است. تدسکو تصریح کرده که اگر قرار است انتقالی انجام شود، باید زودتر انجام گیرد. 

هیچ تغییری در مذاکرات در حال حاضر رخ نداده است؛ بایرن مونیخ به دنبال فروش مارسل سابیتزر است و با وجود سابیتزر به نظر نمی آید برای لایمر اقدامی جدی انجام دهد. در طرف مقابل سابیتزر نیز می‌خواهد در بایرن بماند. بنابراین لایمر پیش فصل را با لایپزیش شروع خواهد کرد؛ این بازیکن عجله‌ای برای ترک لایپزیش ندارد و قصد دارد رفتاری حرفه‌ای از خود به نمایش بگذارد و با باشگاهش درگیر نشود.

بیشتر بخوانید: اختلاف 10 میلیون یورویی بایرن مونیخ و لایپزیش برای لایمر

اخبار داغ 

افشاگری هال سیتی از رقم خرید صیادمنش/سهم استقلال دو برابر شد فهرست پردرآمدترین سرمربی‌های جام‌ جهانی قطر / اسکوچیچ در رده بیست و سوم بازداشت فوتبالیست ملی‌پوش لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی سفر زین الدین زیدان به استانبول با هدف کاشت مو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ از چند ماه قبل شرایط آرائوخو را به دقت زیر نظر داشتند و امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و حتی گفته شده بود که پیشنهادی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ارائه کردند که از سوی مدیران این باشگاه رد شد.

با این حال، رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در چند روز اخیر خبر داده بودند که بایرن مونیخ در حال آماده کردن پیشنهادی هنگفت و جذاب برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و شاید رد کردن این پیشنهاد برای مدیران بارسا سخت باشد.

در عین حال، به نظر می‌رسد که این ستاره اهل اروگوئه هم چندان از این پیشنهاد ناراضی نیست و برای پوشیدن پیراهن بایرن وسوسه شده، هرچند همیشه تاکید کرده که اولویتش بارسا است. همین باعث شده که ژاوی برای حفظ این بازیکن ارزشمند تیمش دست به کار شود.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که سرمربی بارسلونا که حالا مشخص شده قصد دارد در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد از آرائو خواسته که پیشنهاد بایرن را رد کند و در این تیم بماند. ژاوی به این بازیکن گفته که برای فصل آینده روی او حساب می‌کند و قرار است نقش مهمی را در بارسا ایفا کند.

دیگر خبرها

  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!