Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وزارت نفت، آئین رونمایی خودرو دوگانه‌سوز سورن‌ پلاس صبح امروز سه‌شنبه ۱۴ تیر ماه با حضور رضا کاظم‌ نژاد سرپرست پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و مهدی خطیبی، مدیرعامل ایران‌خودرو در حاشیه سومین نمایشگاه شهر هوشمند غرفه سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها واقع در محل مصلای تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودرو دوگانه‌ سوز سورن‌ پلاس همسو با اجرای قرارداد تولید ۴۵ هزار خودرو تاکسی و وانت دوگانه‌ سوز تولید شده است و با بررسی و طراحی ایمنی و امکانات رفاهی، از مردادماه با جایگزین شدن خودروهای تاکسی سمند در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

قرارداد حمایت مالی تولید ۴۵ هزار خودرو وانت و تاکسی دوگانه‌سوز (اعم از ۴۰ هزار دستگاه خودرو تاکسی و ۵ هزار دستگاه خودرو وانت) آذرماه سال گذشته بین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و ایران‌خودرو امضا شد.

این قرارداد براساس مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر طرح حمایت از تولید و تبدیل کارخانه‌ای و کارگاهی خودروهای دوگانه‌سوز عمومی، تاکسی، ون (تاکسی)، وانت و مسافربر شخصی بنزینی به سی‌ان‌جی‌سوز و به‌منظور جایگزینی استفاده از گاز طبیعی به‌عنوان سوخت پاک امضا شد.

کد خبر 688563 برچسب‌ها خبر مهم خودرو - ایرانی ايران خودرو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم خودرو ایرانی ايران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تاکسی های برقی وارد شد
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟