Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد جعفری امشب در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل نیاز جامعه و لزوم بازنگری و روشنگری نسبت به مسائل روز کشور کانون فرهنگی، رسانه‌ای مهدی‌یاران بوشهر با دعوت از علی‌ اکبر رائفی‌ پور مراسمی را با حضور وی ترتیب داده است.

 مدیر کانون فرهنگی، رسانه‌ای مهدی‌یاران بوشهر ادامه داد: اجتماع بزرگ مردمی جهاد تبیین با موضوع تحلیل و بررسی مسائل روز کشور، چهارشنبه ۱۵ تیرماه، ساعت ۲۱ در سالن لیان بوشهر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مراسم با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بوشهر برنامه ریزی شده و امید می‌رود با تأثیرگذاری قابل‌توجهی که علی‌اکبر رائفی‌پور روی اقشار گوناگون جامعه دارد، اثرات مثبت این اجتماع را در شهر ببینیم.

جعفری تصریح کرد: همچنین برنامه‌ ای تحت عنوان افق فردا شامل نشست تخصصی افسران جهاد تبیین با حضور فعالان فرهنگی استان به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی، رسانه‌ای مهدی‌ یاران بوشهر با اشاره به همکاری ویژه سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بوشهر با گروه‌های خودجوش فرهنگی گفت: تیم جدید مستقر شده در سازمان نگاه مثبتی به فعالان فرهنگی دارد و رویه انقلابی حاکم بر این سازمان امیدواری‌ها را به بهبود فضای فرهنگی شهر بیشتر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد جعفری جهاد تبیین علی اکبر رائفی پور اجتماع بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ۱۴ گروه شرکت کردند که ۱۰ گروه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بوده و ۴ گروه در بخش آزاد حضور داشتند.

در بخش نمایشنامه نویسی ۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ستاد مرکزی ارسال شده است.

مخاطبان این نمایش‌ها، گروه‌های سنی کودک و نوجوان بودند.

این جشنواره یک روزه از ۱۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

سه نمایش برگزیده این جشنواره به مسابقات کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهریور ماه برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند

دیگر خبرها

  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • صدا و سیما، خط مقدم جهاد تبیین است
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند