Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:44:45 GMT

رسیدگی به مشکلات بیش از ۱۷ واحد تولیدی شاهرود

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۷۸۳۶

رسیدگی به مشکلات بیش از ۱۷ واحد تولیدی شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی تشنه‌دل، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عصر امروز در هفدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که به ریاست سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان به‌منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این نشست مشکلات بیش از ۱۷ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، میراث فرهنگی شهرستان شاهرود مورد بررسی قرار گرفت و در جهت رفع موانع پیش رو تصمیماتی اتخاذ شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: دریافت تسهیلات، امور بانکی، زیربنایی، واگذاری زمین، امور مالیاتی و تأمین اجتماعی از عمده‌ترین مسائل و مشکلات مطرح‌شده از سوی مدیران واحدهای تولیدی در این جلسه بود.

تشنه‌دل اضافه کرد: سیاست‌های مدیریتی استان سمنان بر این است که جلسات کارگروه رفع موانع تولید متمرکز بر مرکز استان نباشد و این جلسه هم در همین راستا در شهرستان شاهرود برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: این کار باعث می‌شود از توان مدیریت شهرستان‌های تابعه در جهت رفع موانع تولید استفاده شود و مشکلات را سریع‌تر برطرف کرد.

این نشست با حضور علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان شاهرود و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام/2568/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان سمنان کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان واحدهای تولیدی شاهرود مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان سمنان واحدهای تولیدی استان سمنان رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود

سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: در این جشنواره در مقطع متوسطه ۴۰۰ دانش آموز در قالب ۲۰ تیم و در مقطع ابتدایی هزار دانش آموز در قالب ۴۰ گروه با هم رقابت کردند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد