Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان ایران در پایان رقابت های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان آسیا، به ۳ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۱ مدال برنز رسیدند.

 کشتی گیران فرنگی کشورمان به ۵ مدال دست یافتند. 

به گزارش طرفداری به نقل از ایسنا، رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از امروز و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر منامه بحرین در حال برگزاری است که در پایان مسابقات پنج وزن نخست، آرش نگهداری در وزن ۵۵ کیلوگرم، ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم،فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا، مسعود کاووسی در وزن ۷۷ کیلوگرم به مدال نقره و علی عابدی درزی در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در وزن ۵۵ کیلوگرم سید آرش نگهداری در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر پورین از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر مهندحسن از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. نگهداری در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر مقابل یربول کمالیف از قزاقستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار مقابل کورمانبک ژاپاروف از قرقیزستان با نتیجه ۹ بر ۱ پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر ساباز از قزاقستان را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۶ بر ۲ از سد حسین الدین اولیمبایف از ازبکستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. محمدی در این دیدار با نتیج ۱۲ بر ۴ رازاک بیشیکیف از قرقیزستان از از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که با حضور ۷ کشتی گیر، در دو گروه ۴ و ۳ نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود، مسعود کاووسی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر ساچین از هند را مغلوب کرد، در دوم دوم بعد با نتیجه ۸ بر ۱ عبدی باکیر مولدوگاریف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و در دور سوم با نتیجه ۹ بر صفر مقابل  ریکو شیگنو از ژاپن به برتری رسید. کاووسی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۲ بر ۱ از سد عمر ساتیف از قزاقستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار مقابل سمندر بابانظراف از ازبکستان با نتیجه ۴ بر صفر و ضربه فنی مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۸۷ کیلوگرم علیرضا عابدی درزی در دور نخست مقابل ماکسات سایلاو از قزاقستان با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به دیدار رده‌بندی راه یافت. عابدی درزی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۳ ژنیش ژومابکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۱۳۰کیلوگرم که با حضور ۷ کشتی گیر، در دو گروه ۴ و ۳ نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود، فردین هدایتی در دو دیدار و با نتایج ۸ بر صفر و ۱۰ بر ۲ به ترتیب از سد تموربک نسیم اف از ازبکستان و پاروش از هند گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر مقابل جون هو پارک از کره جنوبی به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. هدایتی در دیدار پایانی با نتیجه ۹ بر ۱ تیموربک نسیم اف از ابکستان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

مسابقات اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم فردا (چهارشنبه) برگزار می شود.

اخبار داغ 

افشاگری هال سیتی از رقم خرید صیادمنش/سهم استقلال دو برابر شد فهرست پردرآمدترین سرمربی‌های جام‌ جهانی قطر / اسکوچیچ در رده بیست و سوم بازداشت فوتبالیست ملی‌پوش لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی سفر زین الدین زیدان به استانبول با هدف کاشت مو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیش رو برداشت مرحله نیمه نهایی نتیجه ۹ بر صفر دیدار فینال وزن نخست راه یافت مدال طلا دست یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز

با شکست سه نماینده تیم بوکس امید ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، کار این تیم با کسب سه مدال برنز به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا، سه نماینده تیم امید کشورمان امروز (شنبه - 15 اردیبهشت ماه) در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل رقبای خود به مدال برنز رسیدند تا پرونده اولین حضور تیم امید در این مسابقات با سه مدال برنز بسته شود.

در مرحله نیمه نهایی وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری مقابل جواهیر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان شکست خورد و به مدال برنز رسید. سیدعلی سیدصدری نیز در وزن 86 کیلوگرم حریف تمیرلان‌ موکاتیف‌ از قزاقستان نشد و از صعود به دیدار نهایی بازماند.

همچنین در وزن 92+ کیلوگرم رضا خلیل‌زاده با شکست مقابل جهانگیر زوکروف‌ از ازبکستان به مدال برنز رسید.

تیم بوکس امید ایران با 9 بوکسور در مسابقات آسیایی حضور داشت و هدایت این تیم برعهده علیرضا استکی بود.

پیش از این و در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسیده بود که دوشنبه برای کسب مدال طلا با شهزود‌ پولوونوف‌ از ازبکستان روبه‌رو می‌شود و امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ صاحب مدال برنز شدند.

دیگر خبرها

  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت