Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

آقای جواد اوجی گفت: مدل‌های توسعه میدان نفتی مشترک آزادگان با برنامه ریزی و مطالعات انجام شده در شرکت ملی نفت طی ماه‌های اخیر، طراحی شده، اما تأمین مالی، یکی از بحث‌های مهم درباره این میدان بود که امروز با استفاده از ظرفیت بانک‌ها و هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی، این موضوع نیز محقق شد.

او می‌گوید: با سرمایه‌گذاری نزدیک به ۷ میلیارد دلار، ظرفیت تولید این میدان در سال دوم شروع توسعه و افزایش تولید آن، به ۲۲۰ هزار بشکه و در طی هفت سال آینده، به ۵۷۰ هزار بشکه نفت در روز خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت گفت: در طول مدت بهره برداری ۲۰ ساله میدان آزادگان، اگر مبنای هر بشکه نفت را ۸۰ دلار منظور کنیم، بالغ بر ۱۱۵ میلیارد دلار آیدی برای کشور ایجاد می‌شود؛ همچنین به زودی اقدامات عملیاتی برای افزایش تولید این میدان نیز صورت خواهد شد.

میدان نفتی آزادگان یک میدان مشترک میان ایران و عراق است که طبق اعلام شرکت ملی نفت ایران، در طرح توسعه آن، حفاری بیش از ۴۲۰ حلقه چاه تولیدی و تزریقی، ساخت ۵ منیفولد و نصب حدود ۳۲۰ هزار کیلومتر خطوط لوله، از سوی شرکت‌های پیمانکاری و سازندگان داخلی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میدان نفتی آزادگان وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد

گزارش تصویری تسنیم از بازار دلار سبزه میدان حاکی از کاهش قیمت دلار به کانال ۵۹ هزار تومان است.دلالان سبزه میدان با پیش بینی ادامه کاهش قیمت دلار، معتقدند نرخ‌های تلگرامی موثق نیست و دلار به قیمت تلگرامی در بازار خریدار ندارد. - اخبار اقتصادی -

گزارش تصویری تسنیم از بازار دلار سبزه میدان حاکی از کاهش قیمت دلار به کانال 59 هزار است.دلالان سبزه میدان با پیش بینی ادامه کاهش قیمت دلار، معتقدند نرخ‌های تلگرامی موثق نیست و دلار به قیمت تلگرامی در بازار خریدار ندارد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای یک میلیارد دلار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • امضای هزار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • امضای هزار قرارداد نفتی با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • ◄ تاکید بر احداث، توسعه و تکمیل پایانه ها و پارکینگ های شبکه مترو تهران + عکس
  • از واردات ۲۰۰ قلم کالای مهم صنعت نفت جلوگیری شد
  • ادغام شرکت‌های کوچک نفتی و فولادی جهشی در اقتصاد کشور است
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ |برنت ۸۲ دلار و ۹۴ سنت شد
  • اشتغال زایی مستقیم ۱۴۳ هزار نفری در صنعت پتروشیمی
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد