Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان اعضای شورای اسلامی شهر همدان خواهان ایجاد ساختاری منظم و مستقل در تیم فوتبال شهرداری همدان شدند و با موافقت اکثریت اعضاء شورای شهر، تیم فوتبال شهرداری همدان به فعالیت خود در لیگ یک فوتبال کشور ادامه خواهد داد؛ اهالی فوتبال و ورزشی‌نویسان در این روزها خواهان تشکیل جلسه تجدیدنظر شده بودند که با موافقت اعضای شورای شهر همراه شد و لایحه جدید سازمان شهرداری مورد تایید شورای شهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان، لایحه ارسالی شهرداری مورد تایید اعضای شورا قرار گرفت و با کسب حداکثر آرا، شهرداری به تیم‌داری در لیگ دسته اول فوتبال کشور با نظمی بیشتر ادامه خواهد داد و دارای ساختاری مستقل مبتنی بر درآمدزایی خواهد شد.

ساختارمند شدن باشگاه ورزشی شهرداری به این تیم کمک خواهد کرد تا از امکانات و اماکن ورزشی که در اختیار دارد استفاده کند و با استفاده از مفاد قانونی موجود و موارد درآمدزایی لیگ یک به استقلال مالی برسد و بودجه کم‌تری از شهرداری دریافت کند.

سعید حاجی بابایی، اکبر کاووسی، سعید نظری، سعید شهابی‌نیا، حمید بادامی‌نجات، محمود مسگریان، علی رحیمی‌فر به بقای تیم فوتبال شهرداری رای مثبت دادند و ناصر صفری‌افلاکی، مهدی حیدری و مرتضی کرباسیان مخالف تیم‌داری شهرداری بودند که در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر همدان خواهان ایجاد ساختاری منظم و مستقل در تیم فوتبال شهرداری همدان شدند و با موافقت اکثریت اعضاء شورای شهر، تیم فوتبال شهرداری همدان به فعالیت خود در لیگ یک فوتبال کشور با قدرت ادامه خواهد داد.

این جلسه در حالی برگزار شد که در جلسه قبلی موافقت اعضا به حد نصاب نرسیده بود و با توجه به ارسال لایحه‌ای جدید از سوی شهرداری و مخالفت شدید اهالی فوتبال و ورزشی‌نویسان در فضای رسانه‌ای و مجازی با تصمیم قبلی شورا مبنی بر انحلال تیم شهرداری، اعضای شورای شهر خواهان تشکیل جلسه‌ای جدید شدند و با بیان این‌که تجدید نظری در این زمینه صورت خواهد گرفت این جلسه برگزار شد که در نهایت این نتیجه موجب رضایت اهالی فوتبال استان همدان شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال شهرداری همدان شورای اسلامی شهر همدان شهرداری همدان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همدان لیگ یک فوتبال لیگ دسته اول فوتبال ایران ورزشی نویسان همدان خبرنگاران ورزشی همدان فوتبال همدان تیم فوتبال شهرداری همدان اعضای شورای شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است

عضو شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر درباره ابهامات قرارداد‌های حمل و نقلی چین شهرداری تهران گفت: این تفاهم‌نامه پیش از اینکه مصوب شود در دو کمیسیون تخصصی شورای شهر بررسی و بعد اعضای شورا در صحن به آن رای داده‌اند! - اخبار اجتماعی -

احمد علوی؛ عضو شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی  خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر درباره ابهامات قرارداد‌های حمل و نقلی چین شهرداری تهران گفت: این تفاهم‌نامه پیش از اینکه مصوب شود در دو کمیسیون تخصصی شورای شهر تهران بررسی و بعد به صحن آمده بود.

وی با اشاره به اینکه بندها و متن این تفاهم‌نامه در مواردی در جریان این بررسی‌ها دچار  تغییر و تحول شد و مدیران شهرداری هم  تاکید کردند که متنی که به شورا ارائه شده با متنی که به صحن آمده متفاوت است، افزود: قطعا اگر قرار بود چنین نکاتی (ایراداتی که امروز به تفاهمنامه از سوی برخی از اعضا گرفته شد) مطرح باشد، باید در همان زمان که به‌صورت تخصصی در کمیسیون‌ها بررسی شد، اشاره می‌کردند.

قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اینکه برخی از اعضای شورای شهر در صحن علنی و پس از چند ماه اعلام کنند که در قرارداد شهرداری  تخلف بوده، قابل پذیرش نیست.

علوی گفت: اعضای شورا بعد از تایید این دو کمیسیون در صحن به آن رای داده‌اند و امروز اگر در نحوه اجرا موضوعی بود، باید مطرح می‌کردند.

وی تاکید کرد:  درباره تخلفات اجرای تفاهم‌نامه نیز اگر مسئله‌ای وجود دارد، باید این مسئله به سازمان نظارتی ارائه شود و این سازمان‌ها درباره تخلف نظر بدهند؛ اگر اعضای شورای شهر معتقدند تخلفی شده باید به جای اینکه به صورت عام در صحن شورا، مطرح کنند به دستگاه‌های نظارتی اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت