Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:05:05 GMT

انفجار کنترل شده در پردیس/علت خاکبرداری اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۷۹۶۱

انفجار کنترل شده در پردیس/علت خاکبرداری اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز سه شنبه ۱۴ تیرماه فیلمی از انفجار در فاز ۱۱ پردیس در فضای مجازی منتشر شد و حول این فیلم اخبار ضد و نقیضی به گوش می‌رسید که پلیس فتا در این زمینه شفاف سازی کرد.

بر اساس این گزارش پلیس فتا پردیس طی اطلاعیه ای علت این انفجار کنترل شده در پردیس را خاکبرداری در فاز ۱۱ این شهرستان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی پلیس فتا پردیس، عملیات آتش کاری جهت راه‌سازی فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس «کوزو» بوده و دیگر اخبار در این خصوص کذب است.

کد خبر 5531751

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان پردیس پلیس فتا انفجار بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه زمین لرزه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا زلزله مجلس شورای اسلامی خراسان رضوی اردبیل آمار کرونا آلودگی هوا جهرم مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آداب آبادانی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، کتاب «در جستجوی آداب آبادانی» در مکتب معماری یزد، گزیده‌ای از مقالات این حوزه به قلم محمدرضا اولیا و با مقدمه‌ای از هادی ندیمی و به کوشش گروه پژوهشی والا در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

این کتاب در زمینه معماری ایرانی اسلامی و مرمت حکمت و هنر اسلامی آثار برجسته‌ای دارد. مقالات این اثر  به صورت پراکنده در بازه زمانی ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۰ در نشریه‌های مختلف به چاپ رسیده و در این کتاب تدوین و منتشر شده است.

سحر قناعتی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد
  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه
  • استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آموری
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • اعتراضات ضد اسرائیلی در سراسر آمریکا ادامه دارد
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد