Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@12:08:16 GMT

دلایل عدم‌ تعطیلی امروز کاشان

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۷۹۸۰

دلایل عدم‌ تعطیلی امروز کاشان

مدیر مرکز مدیریت بحران‌ شهرستان کاشان دلیل عدم تعطیلی امروز شهرستان کاشان با وجود‌تعطیلی اکثر شهرستانهای استان اصفهان را تشریح کرد

به‌گزارش‌خبرگزاری برنا‌ از کاشان،مدیر مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان در مورد علت عدم تعطیلی ادارات گفت که در شهرستان کاشان، چهار دستگاه پایش گرد و غبار وجود دارد که دو عد از آنها در اختیار اداره حفاظت از محیط زیست و یک دستگاه در اختیار معاونت بهداشتی و یک دستگاه دیگر آن تحویل اداره هواشناسی می باشد که برابر اطلاعات به دست آمده از هر چهار دستگاه موجود، میزان آلایندگی گرد و غبار شهرستان زیر 150 پی پی ام است که برای تعطیلی دستگاه های دولتی و مراکز آموزشی باید بالاتر از این میزان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد مزروعی تصریح کرد که برابر قانون هوای پاک، تعطیلی ادارات در اختیار رئیس جمهور و معاون اول ایشان می باشد و در استانها هم با تفویض اختیارات به استانداریها برابر ابلاغ مدیر کل مدیریت بحران استان، با توجه به میزان آلایندگی، شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل شامل تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی در روز سه شنبه مورخ 14 تیرماه 1401 نشدند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و هوا اصفهان کاشان سرچ در گوگل شهرستان کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین

به گزارش قدس خراسان، علیرضا دلبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جغتای گفت: در پی نارضایتی فعالان بخش کشاورزی مبنی بر اختصاص سهمیه سوخت اداوات کشاورزی و به کمک فناوری نوین و یک شرکت فناور و نصب نرم افراز میزان کارکرد (jps) که میزان ساعت کارکرد وسیله و قدرت موتور و میزان فشاری که برای انجام کار تحمل می‌کند سنجیده می‌شود و براین اساس سهمیه سوخت تراکتور طبق جدول محاسبه واختصاص می‌یابد.
مدیر عامل شرکت فناور و طراح فناوری هم گفت: که به جز اعلام میزان ساعت کارکرد وسیله درصورتی که در وضعیت سیستم سیم کشی و برق ویا فشار روغن و احتمالاً سرقت باطری توسط این نرم‌افزار پیامکی به تلفن همراه مالک تراکتور ارسال می‌شود تا مالک در صدد رفع مشکل براید.
سید مرتضی میرزایی افزود: ضمن اینکه با توجه به اعلام مشکل به مالک در جهت افزایش هزینه‌های خرابی تراکتورو در صورت سرقت ان با ردیابی محل انتقال تراکتور به مالک اعلام می‌شود.
مدیر عامل شرکت فناورگفت: ضمن اینکه در اینده باید تمامی ادوات کشاورزی به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت و رعایت عدالت در توزیع سوخت کشاورزی به این سامانه ونرم‌افزار متصل شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل