Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری عصر سه شنبه همراه با عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و شماری از مدیران کل استان تهران با حضور در شهرستان ملارد، طرح آبرسانی به دهستان اخترآباد را افتتاح کرد. 

گفتنی است، طرح کوثر برای آب رسانی به روستاهای دهستان اخترآباد از خرداد سال گذشته با ایجاد ۱۵ کیلومتر خط انتقال و با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال با مشارکت آبفا و شهرداری صفادشت به پایان رسیده و آب آشامیدنی سالم در اختیار ۸ روستای این دهستان قرار گرفته است که امروز فاز اول آن توسط استاندار تهران به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه نیز استاندار تهران از  ساختمان کانون پرورش فکری کودکان اخترآباد با حضور استاندار تهران بازدید کرد  و در بخش دیگری از این سفر، استاندار تهران از بخش های مختلف واحد تولید قارچ گومورگان بازدید و دستورات لازم جهت رفع مشکلات این واحد تولیدی صادر شد. 

همچنین استاندار تهران و هیات همراه با حضور در جمع مردم دهستان اخترآباد به بررسی مشکلات آنها پرداخت و اظهار داشت: حضور در میان مردم فرصتی برای عرض ادب و احترام و گره گشایی از مشکلات آنها است. 

وی ادامه داد: برخی از مشکلات مطرح شده در قالب جلسات شهرستانی مرتفع شود و بعضی موارد ناشی از ناهماهنگی میان برخی از دستگاه‌ها است که پیگیر حل آنها هستیم. 

استاندار تهران عنوان کرد: با پیگیری فرماندار، شهردار و آب و فاضلاب ۱۶ میلیارد تومان برای رفع مشکل آب شرب ۸ روستای اخترآباد اختصاص پیدا کرد که امروز این مشکل مرتفع شد. 

منصوری سپس گفت: در مورد شهرک صنعتی صفادشت گشایشی ایجاد شده، همچنین شهرک صنعتی ملارد نیز که مصوبه آن مربوط به سال ۸۷ می باشد و حدود ۱۴ سال معطل مانده بود، در شورای برنامه‌ریزی و توسعه تصویب، نهایی و ابلاغ شده که دستاورد بزرگی برای ملارد می باشد؛ چرا که این شهرستان شهرک صنعتی دولتی نداشت. 

وی با اشاره به ۲۰ مشکل مطرح شده از سوی مردم تاکید کرد: مدیران کل زینت المجالس نباشند بلکه قدمی برای حل مشکلات این منطقه بردارند. 

استاندار تهران در مورد رفع نقاط حادثه خیز، لکه‌گیری جاده ها، وضعیت امنیت منطقه اخترآباد به ویژه در حوزه احشام، نیاز به ماشین حمل زباله، بررسی موضوع پسماند، فاضلاب و گازرسانی به روستاهای این منطقه دستورات لازم را صادر کرد. 

وی همچنین در مورد طرح های هادی گفت: هفته آینده جلسه ای با حضور فرمانداران، بنیاد مسکن و جهاد با موضوع طرح های هادی، الحاق و توسعه برگزار می شود تا بتوانیم مشکلات این حوزه را رفع کنیم. 

منصوری در مورد مشکلات دامداران تاکید کرد: قیمت نهاده‌ها افزایش یافته، اما قیمت خرید گوشت باید برای دامداران مقرون به صرفه باشد که وضعیت قیمت گذاری به زودی نهایی می‌شود، همچنین پرداخت وجه به گندم کاران از دیروز آغاز شده و به سرانجام می‌رسد. 

برچسب‌ها استان تهران محسن منصوری ملارد شرکت مدیریت منابع آب ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان تهران محسن منصوری ملارد استان تهران محسن منصوری ملارد شرکت مدیریت منابع آب ایران استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، به نظر می رسد اپل آی دی برخی از کاربران شرکت اپل از کار افتاده است. شب گذشته تعدادی از کاربران اپل در فضای آنلاین از اینکه از حساب کاربری اپل آی دی خود در تمام دستگاه هایشان بیرون انداخته شده اند، شکایت داشتند.

هنگامیکه این کاربران سعی می کردند دوباره وارد حساب کاربری خود شوند، متوجه می شدند با وجود وارد کردن اطلاعات درست، حساب آنها قفل شده و آنها مجبور می شدند پسوردهایشان را دوباره بازنشانی کنند.

اپل هنوز درباره این رویداد اظهار نظری نکرده و در صفحه System Status آن نیز اشاره ای به مشکلات آن با اپل آی دی یا دیگر سیستم ها در ۲۴ ساعت اخیر نشده است. نشریه ورج پستی در شبکه اجتماعی ماستادون رصد کرده که فردی ادعا کرده بود تیم پشتیبانی اپل به او اعلام کرده گاهی اوقات به طور تصادفی برخی حساب های کاربری از لحاظ امنیتی ارتقا می یابند.

البته هنوز مشخص نیست چه تعداد کاربر اپل با این مشکل روبرو شده اند. هرچند به نظر می رسد این مشکل در جمعه شب به اوج رسیده، اما اخیرا گزارش های پراکنده ای درباره مشکلات مشابه منتشر شده است.

کد خبر 6090686

دیگر خبرها

  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد