Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین دوره رقابت‌های لیگ کاراته وان ایران به میزبانی استان زنجان در حال برگزاری است.

در این دوره از مسابقات که از امروز ۱۴ تیر ماه آغاز شده است و تا ۲۱ همین ماه ادامه دارد، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کاراته‌کا از سراسر ایران در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب استان زنجان به رقابت می‌پردازند.

نخستین روز این مسابقات با رقابت کاتارو‌ها در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و کاتای تیمی جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان رقابت‌های روز نخست، سه کاراته کای نونهال استان کرمان با کسب سه مدال رنگارنگ خوش درخشیدند.

بر این اساس، محراب خاک نشین و محمد انکوتی به ترتیب با کسب مدال طلا و تقره، قهرمان و نایب قهرمان مسابقات شدند و اشکان توکلی به مقام سوم این دوره رسید.

سومین دوره مسابقات کاراته وان آقایان ایران طی روز‌های ۱۴ الی ۱۷ تیر ماه با حضور هزارو ۲۳۱ ورزشکار پسر و رقابت‌های بخش بانوان طی روز‌های ۱۸ الی ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۱ با حضور هزارو ۳۲۹ ورزشکار دختر زیر نظر فدراسیون کاراته ایران به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان فدراسیون کاراته لیگ کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی با رقابت ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، عصر امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین افتتاحیه چهل و دومین مسابقات قرآنی در چرام اظهار کرد: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ هزار نفر شرکت کردند و برترین‎‌های این دوره به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان به میزبانی شهرستان چرام در دو بخش آوایی و پژوهشی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ قرآنی را از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد و گفت: این مسابقات موجب بسط فعالیت‌های قرآنی و زدودن پیرایه‌ها از جامعه اسلامی به برکت قرآن می‌شود.

وی از امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان چرام و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام که در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 749159

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد