Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایرنا، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی "ثلاث باباجانی" از ورود یک محموله کالای قاچاق به داخل شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپوی کالای قاچاق در روستای "وانی سر" شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این بازرسی ۱۴۹ دستگاه آبمیوه گیری و ۳۶ عدد متعلقات آن، ۹ دستگاه چای ساز به همراه ۲۰۴ دستگاه ترازو کشف شد.

جاویدان با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کاشناسان به ۶ میلیارد ریال می رسید، از تلاش برای دستگیری صاحب کالاهای قاچاق خبر داد.

وی در پایان با اشاره به رشد ۱۸ درصدی کشفیات قاچاق در استان، برخورد با این پدیده را از اولویت های کار پلیس کرمانشاه برشمرد.

فراهم شدن امکان ترخیص وسایل نقلیه به صورت اینترنتی در کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از فراهم شدن امکان ترخیص وسایل نقلیه به صورت اینترنتی در کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: به منظور ارائه تسهیلات و خدمات به شهروندان کرمانشاهی این امکان فراهم شده که مالکان وسایل نقلیه توقیفی بدون نیاز به حضور در مراکز پلیس راهور یا دفاتر پلیس +۱۰ به صورت کاملاً غیرحضوری نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

وی افزود: مالکینی که متقاضی ترخیص غیرحضوری و اینترنتی وسیله نقلیه خود هستند با استفاده از برنامه کاربردی پلیس من در بستر اینترنت تلفن همراه امکان ثبت درخواست ترخیص را پس از احراز هویت و مالکیت دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: این افراد همچنین به صورت گام به گام از طریق برنامه ترخیص اینترنتی نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود مبادرت کنند.

حیدری خاطر نشان کرد: ارائه خدمات ترخیص وسایل نقلیه همچنان در دفاتر پلیس ۱۰+ هم انجام خواهد گرفت.

آتش سوزی در صحنه مرگ صاحب باغ را رقم زد

فرمانده انتظامی صحنه گفت: وقوع آتش سوزی در یکی از باغات بخش دینور شهرستان صحنه، جان صاحب ۷۱ ساله آن را گرفت.

سرهنگ منوچهر رضایی اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد آتش سوزی در باغی واقع در روستای پریان توابع کندوله شهرستان صحنه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران بخش دینور در روستای مذکور و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد مردی ۷۱ ساله پس از مراجعه به باغ خود اقدام به روشن کردن آتش می کند اما به علت وزش باد آتش به بخش هایی از باغ سرایت می کند.

رضایی یادآوری کرد: پس از سرایت آتش به باغ، مرد کهنسال برای خاموش کردن آتش اقدام می کند اما خود وی نیز دچار آتش گرفتگی شده و جانش را از دست می دهد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه در این حادثه علاوه بر فوت مرد ۷۱ ساله، حدود نیم هکتار از باغ نیز دچار حریق شده و از بین می رود، گفت: در این خصوص پرونده ای تشکیل و تحقیقات تکمیلی همچنیان ادامه دارد.

برچسب‌ها صحنه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صحنه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه صحنه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون توقیفی و محل‌های دپو، ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

 حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۹ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اسال شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی در سال جاری با همه توان به مقابله با قاچاق سوخت خواهند پرداخت و فضا بیشتر از گذشته برای قاچاقچیان سوخت ناامن می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)