Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته ازدواج از جمعی از زوج های البرزی و خادمین این حوزه در استان البرز تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز؛ این برنامه با حضور مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، لطفی زاده معاون دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، افشاری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، کریمی رئیس مجمع خیرین ازدواج استان البرز، تعدادی از مدیران ستادی اداره کل و جمعی از جوانان استان در تالار میلاد کرج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای نمایش های هنری و موسیقی، مولود خوانی و ... از جمله برنامه های اجرا شده در این جشن بود.

همچنین دکتر معین از روانشناسان و مشاوران حوزه ازدواج و خانواده به سخنرانی و بیان نکاتی در خصوص مقوله ازدواج پرداخت.

در پایان این برنامه ۱۳ زوج جوان در قالب زوج هنرمند، زوج ورزشکار، زوج دانشجو، زوج روستایی، زوج ساده زیست، زوج فعال در حوزه سمن ها، زوج ایثارگر سلامت، زوج علمی، زوج مومن و انقلابی، زوج سرباز، زوج فعال حوزه جمعیت، زوج کارآفرین و زوج رسانه ای مورد تجلیل قرار گرفتند. همچنین ۶ نفر از فعالین و خادمین حوزه ازدواج استان البرز نیز در بخشی ویژه تقدیر شدند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج البرز هفته ازدواج خادمین ازدواج استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند

 در این آئین علیرضا توکل و سلیمه سادات حسینی این زوج جوان که از ناحیه هر دو پا دچار معلولیت هستند جشن ازدواج خود را ساده برگزار کردند و هدف از جشن ازدواج آسان را تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ازدواج جوانان اعلام کردند.


حجت الاسلام سیدفخرالدین موسوی درچه‌ای مسئول دفتر ازدواج شهر درچه گفت: این دو توانخواه با مهریه‌ای ساده و جشنی بدور از تجملات آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

جواد روح الهی مسئول انجمن معلولان جسمی- حرکتی شهرستان خمینی شهر در این آئین گفت: جوانان جامعه و به خصوص افراد توانخواه باید از این زوج توانخواه درس گرفته و با غلبه بر سختی‌ها و مشکلات و داشتن امید، زندگی مشترک تشکیل بدهند و خانواده‌ها، خیران و مسئولان هم لازم است در این راه به آنان کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی