Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان اسکندری  در دیدار و نشستی که با رئیس و محققان مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی استان داشت گفت: وجود دانشمندان و متخصصین مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها در کردستان و شرایط مساعد اکوسیستمی، پتانسیل صنعتی شدن کشاورزی در بالاترین سطح را فراهم کرده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: بخش کشاورزی مطمئن‌ترین راه برای توسعه استان است, این مهم در سایه همراهی و همکاری بخش آموزش و تحقیقات با بخش اجرا محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: در تمام شورا‌های سایت گذاری و تصمیم گیری‌های توسعه‌ای در بخش کشاورزی محققان و اساتید مرکز آموزشی و دانشگاهی استان حضور خواهند داشته و از یافته‌های علمی و تحقیقاتی و نیز نظرات کارشناسی این افراد بیش از پیش بهره خواهیم برد.

اسکندری محققان مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی استان را نورچشمی‌های مجموعه خواند و گفت: محققان مراکز اموزش و تحقیقات استان فعالیت‌های چشمگیری در زمینه امورات دانش بنیان و کاربردی که منجر به توسعه بخش کشاورزی و افزایش درآمد بهره برداران خواهد بود به انجام رسانیده اند که امیدواریم این تحقیقات و یافته‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی به کار گیری شود و منجر به پایداری و افزایش تولید شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: توزیع ثروت در بخش کشاورزی بر خلاف تمام بخش‌های دیگر، متوازن و عادلانه است و در هر فعالیت اقتصادی به نوعی جمع بزرگی از جامعه منتفع خواهد شد.

اسکندری به سنتی بودن بازار عرضه محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: ورود استارتاپ‌ها و ایجاد بستر‌های مناسب در فضای اینترنت برای عرضه و فروش محصولات کشاورزی را یک ضرورت برای تولید کنندگان و کوتاه کردن دست دلالان دانست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: بازآموزی کارشناسان جهادکشاورزی و به دنبال آن آموزش بهره بردارن و تولید کنندگان بخش کشاورزی از دیگر برنامه‌های مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی می‌باشد تا بتوانیم آخرین یافته‌های علمی را در مزارع استان به اجرا درآوریم.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی توسعه استان آموزش و تحقیقات بخش کشاورزی مرکز آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار در کشور

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: در بخش صدمات حین کار شاهد کاهش ۱۴ درصدی در کشور بوده‌ایم که رقم قابل توجهی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مهرداد عظیمی، امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: نقش ممتاز و برجسته مردمان این دیار در طول دوران مختلف انقلاب غیرقابل انکار است و به وجود کردستان قهرمان که بیش از ۵۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده، افتخار می‌کنیم.

وی افزود: کردستان دارای سرمایه انسانی توانمندی است و در حوزه‌های مختلفی کردستانی‌ها درخشیده و الگوهای موفقی را به کشور معرفی کرده‌اند که یکی از ماموریت‌های اصلی معرفی درست ظرفیت‌های انسانی این استان است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: هرچقدر بخش خصوصی تقویت شود و مردم امورات اقتصادی را برعهده بگیرند ما موفق‌تر خواهیم بود.

عظیمی ادامه داد: عملکرد این وزارت خانه در کاهش نرخ بیکاری که یکی از وعده‌های دولت نیز اشتغال بوده، قابل قبول بوده است و توانسته‌ایم با همکاری سایر بخش‌ها به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی ایجاد کالابرگ الکترونیکی را نیز یکی دیگر از دستاوردهای دولت سیزدهم و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: در بخش صدمات حین کار هم شاهد کاهش ۱۴ درصدی بوده‌ایم که رقم قابل توجهی بوده است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اضافه کرد: در بخش فنی و حرفه‌ای شاهد رشد ۳۵ درصدی در حوزه آموزش و قریب به ۴۰ درصدی در حوزه سنجش مراکز حرفه‌ای بوده‌ایم.

عظیمی تصریح کرد: امسال هدف گذاری ما در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی است که به صورت جدی آن را دنبال می‌کنیم.

وی گفت: دستگاه‌های دولتی نیز ملکف شده‌اند که سالانه بخشی از اعتبارات عمرانی خود را صرف امر آموزش مهارت کارگران کنند.

کد خبر 749429

دیگر خبرها

  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار در کشور
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • انحطاط اخلاقی یا استثمار به بهانه تولید علم