Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان پس از گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه سوئد، در دیداری صمیمانه با فرزند آقای حمید نوری شهروند ایرانی بازداشتی در سوئد، اقداماتی که تاکنون در سطوح مختلف کشور و بویژه وزارت امور خارجه برای پیگیری پرونده آقای نوری صورت گرفته، را تشریح کرد. 

حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران پرونده آقای نوری را با حساسیت زیاد دنبال می کند و نهایت تلاش خود را برای آزادی ایشان به کار خواهد بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدار در مورد فشارها و تضییقات وارد شده بر آقای نوری در جریان بازداشت غیر قانونی و فرآیند ناعادلانه دادگاه گفتگو بعمل آمد. 

وزیر امور خارجه کشورمان استقامت و ایستادگی آقای نوری در برابر تمامی فشارها را ستود و افزود، حمایت و دفاع از اتباع ایران در هر کجای دنیا که باشند، وظیفه ذاتی وزارت خارجه است و در این مورد نیز حداکثر تلاش خود را بکار خواهیم بست. 

حسین امیرعبداللهیان همزمان با این دیدار، تلفنی با سفیر کشورمان در سوئد نیز گفتگو نمود و ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت حمید نوری، توصیه های لازم جهت تداوم و تقویت تلاش های حمایتی از شهروند ایرانی یادشده را ارائه کرد. 

فرزند آقای نوری نیز در این دیدار، ضمن تشکر از مساعی بعمل آمده، شرایط منجر به بازداشت و محاکمه ایشان را تشریح کرد و خواهان ادامه تلاشها برای آزاد شدن ایشان شد.

شایان ذکر است که آقای حمید نوری شهروند ایرانی با شیادی گروهک منافقین، توسط نیروهای امنیتی سوئد بازداشت و تحت محاکمه قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمید نوری ایرانیان زندانی در خارج از کشور امور خارجه آقای نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه روز کاری شلوغ خود در گامبیا پس از سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه بنگلادش ملاقات و گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز با سامح شکری وزیر خارجه مصر، رنتو مارسودی وزیر خارجه اندونزی، فیصل بن فرحان وزیر خارجه پادشاهی عربستان سعودی و هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه دیدار کرد.

کد خبر 6096688 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران
  • ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران
  • گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیا
  • اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری | تشکر ایران از موضع مصر در محکومیت جنایات اسرائیل