Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از ضرب الاجل یک ماهه به کشتارگاه طیور سمنان برای ایجاد تصفیه‌خانه خبر داد.

 محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه کمیسیون ماده ۱۴ قانون هوای پاک استان گفت: باید جانمایی جدید برای انتقال کشتارگاه دام سمنان با محوریت شورای سلامت شهرستان انجام شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پساب کشتارگاه دامغان آسیب زا شده و اعتراضات مردمی را به همراه دارد افزود: شورای سلامت دامغان موظف است طی یک ماه برای مدیریت پساب کشتارگاه دامغان با محوریت شهرداری تعیین تکلیف کند .
حمیدی اضافه کرد: با پیگیری های صورت گرفته خوشبختانه کشتارگاه طیور شاهرود به خارج از این شهر منتقل و این مشکل قدیمی رفع شد .
معاون عمرانی استاندار سمنان در ادامه تصریح کرد: دو واحد صنعتی آلاینده که برای ساکنین محلی آسیب زا هستند شناسایی شد که ظرف مهلت یک ماهه باید موارد را اصلاح کنند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كشتارگاه معاون استاندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی

رحمانی معاون اقتصادی استاندار قزوین در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی گفت: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند، افزود: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.

رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.

ره انجام معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت: برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • سمنان در صدر لیست تنوع داروی دامی
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند