Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکولو زانیولو با یوونتوس به توافق شخصی رسیده و منتظر است تا دو باشگاه به توافق برسند. 

نیکولو زانیولو امروز در تمرینات آاس رم شرکت کرد اما مذاکرات برای پیوستن او به یوونتوس در رفتار او کاملا مشخص بود. 

کوریره دلو اسپورت امروز از نزدیک حرکات نیکولو زانیولو را حین ورود به کمپ تمرینی رم و خروج از آن زیر نظر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخلاف سایر بازیکنان آاس رم، زانیولو حین ورود برای امضا دادن به هواداران اتومبیل خود را متوقف نکرد و مستقیم وارد کمپ شد. این در حالی بود که تعداد زیادی از هواداران رم منتظر او بودند. حین خروج، ستاره ایتالیایی چند دقیقه اتومبیل خود را متوقف کرد و به هواداران امضا داد. با این حال در ویدئوهایی که کوریره دلو اسپورت منتشر کرد، هواداران آاس رم اتومبیل او را احاطه کرده و در حال درخواست به زانیولو هستند و از او خواهش می کنند در این تیم بماند اما او هیچ پاسخی نداد و فقط بعد از چند امضا شیشه اتومبیل را بالا کشید و حرکت کرد. 

در ایتالیا گفته می شود زانیولو بر سر دستمزد 4 میلیون یورویی با یوونتوس به توافق کامل رسیده و منتظر است تا بیانکونری با آاس رم هم به توافق برسد. بر اساس گزارش جانلوکا دی مارتزیو، امروز مدیر برنامه زانیولو با مدیران رم دیدار داشت و در این جلسه دو طرف به توافق رسیدند تا زانیولو به فروش برسد اما رابطه آنها دوستانه است و تنشی بین زانیولو و رم وجود ندارد. طبق توافق دو طرف، اگر زانیولو تا پایان تابستان موفق به خروج نشد، آنها برای تمدید قرارداد مذاکره می کنند. با این حال در حال حاضر احتمال انتقال زانیولو به یوونتوس بسیار زیاد است. پیشنهاد یوونتوس می تواند انتقال قرضی با 10 میلیون یورو همراه با بند خرید اجباری با حدود 30 یا 35 میلیون یورو باشد. 

 

اخبار داغ 

افشاگری هال سیتی از رقم خرید صیادمنش/سهم استقلال دو برابر شد فهرست پردرآمدترین سرمربی‌های جام‌ جهانی قطر / اسکوچیچ در رده بیست و سوم بازداشت فوتبالیست ملی‌پوش لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی سفر زین الدین زیدان به استانبول با هدف کاشت مو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آاس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم

ستاره اتلتیک بیلبائو جدیدترین قربانی نژادپرستی در فوتبال است.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!
  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند