Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: زمین بیش از ۱۰ هزار نفر متقاضی مسکن ملی در استان سمنان تامین شده است.

محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن استان در محل سالن جلسات معاونت عمرانی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۴ هزار نفر در استان سمنان در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند اظهار کرد: ۳۵ هزار نفر از این تعداد رد درخواست دادند و برای ۱۰ هزار نفر باقی مانده زمین تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در راه و شهرسازی استان سمنان ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند افزود: بیست و دو هزار نفر از این تعداد رد درخواست دادند.
حمیدی از تامین زمین برای ۷۰۰۰ نفر متقاضی واجد شرایط در راه و شهرسازی سمنان خبرداد و گفت: دو هزار و ۵۴۴ نفر متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در راه و شهرسازی سمنان وجه اولیه خود را واریز کردند.
معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه در راه و شهرسازی شرق استان ، نوزده هزار و ۲۲۲ نفر متقاضی در سامانه ثبت نام کردند ادامه داد:۱۶ هزارو ۲۸۳ نفر از این تعداد واجد شرایط بودند که ۱۳ هزارو ۲۴۱ نفر رددرخواست شدند.
وی اضافه کرد: در راه و شهرسازی شرق استان ۲۴۰۰ نفر برای عقد قرارداد و واریز وجه به بانک معرفی شدند.
حمیدی تصریح کرد: تلاش می شود با انعقاد تفاهم نامه هایی با مجموعه های انبوه ساز، قرارگاه امام حسن مجتبی و کمیته امداد، بتوانیم ساخت واحد های مسکن ملی را با قیمت تعیین شده دولت آغاز کنیم.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی طرح اقدام ملی مسکن معاون استاندار سمنان راه و شهرسازی نفر متقاضی هزار نفر ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن استان گفت:  آمادگی تامین و اعطای زمین به واحد‌های تولیدی برای احداث مسکن ملی ویژه کارگران آنها وجود دارد.
وی افزود: واگذاری زمین برای متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت اولویت شورای مسکن  باشد.
محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم گفت: در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار این ظرفیت وجود دارد که زمین به واحد‌های تولیدی و صنعتی واگذار شود تا برای کارگران واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند، مسکن ملی ساخته شود.
وی ضمن بیان اینکه ثبت نام متقاضیان در اغلب شهر‌های استان ادامه دارد افزود: برای متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند زمین تامین و واگذار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان
  • ‌اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است