Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا امروز و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر منامه بحرین برگزار شد که در پایان دیدار‌های پنج وزن نخست، آرش نگهداری در وزن ۵۵ کیلوگرم، ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم، فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا، مسعود کاووسی در وزن ۷۷ کیلوگرم به مدال نقره و علی عابدی درزی در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج مسابقات نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم سید آرش نگهداری در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر پورین از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر مهند حسن از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. نگهداری در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر مقابل یربول کمالیف از قزاقستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار مقابل کورمانبک ژاپاروف از قرقیزستان با نتیجه ۹ بر ۱ پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر ساباز از قزاقستان را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۶ بر ۲ از سد حسین الدین اولیمبایف از ازبکستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. محمدی در این دیدار با نتیج ۱۲ بر ۴ رازاک بیشیکیف از قرقیزستان از از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که با حضور ۷ کشتی گیر، در دو گروه ۴ و ۳ نفره و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، مسعود کاووسی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر ساچین از هند را مغلوب کرد، در دوم دوم بعد با نتیجه ۸ بر ۱ عبدی باکیر مولدوگاریف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و در دور سوم با نتیجه ۹ بر صفر مقابل  ریکو شیگنو از ژاپن به برتری رسید. کاووسی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۲ بر ۱ از سد عمر ساتیف از قزاقستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار مقابل سمندر بابانظراف از ازبکستان با نتیجه ۴ بر صفر و ضربه فنی مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۸۷ کیلوگرم علیرضا عابدی درزی در دور نخست مقابل ماکسات سایلاو از قزاقستان با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به دیدار رده بندی راه یافت. عابدی درزی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۳ ژنیش ژومابکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که با حضور ۷ کشتی گیر، در دو گروه ۴ و ۳ نفره و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، فردین هدایتی در دو دیدار و با نتایج ۸ بر صفر و ۱۰ بر ۲ به ترتیب از سد تموربک نسیم اف از ازبکستان و پاروش از هند گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر مقابل جون هو پارک از کره جنوبی به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. هدایتی در دیدار پایانی با نتیجه ۹ بر ۱ تیموربک نسیم اف از ابکستان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

مسابقات اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی پیش رو برداشت نتیجه ۹ بر صفر مرحله نیمه نهایی دیدار فینال راه یافت مدال طلا دست یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از شنبه (هشتم اردیبهشت) در قزاقستان آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.   امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت)، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف رده‌سنی جوانان برگزار شد.   در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل از هند رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف از ازبکستان خواهد رفت.   در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف به توفیقی دست یابد و نتیجه را واگذار کرد تا با کسب مدال برنز به کار خود پایان دهد.   در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی مقابل اسرویلوف از ازبکستان قرار گرفت و در نهایت نماینده ازبک پیروز شد تا ملک‌خطابی به مدال برنز برسد.   فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت)، مبارزات نیمه‌نهایی رده سنی امید برگزار می‌شود و در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری با تمیرلان موکاتیف از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف از ازبکستان رقابت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد