Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیبالا ممکن است جانشین رونالدو در منچستریونایتد شود.

پائولو دیبالا پس از پایان قرارداد خود با یوونتوس همچنان بازیکن آزاد است. دیبالا تمایل دارد در ایتالیا بماند اما هنوز با هیچ تیمی به توافق نرسیده و ظاهرا بیش از این نمی خواهد منتظر بماند. او حالا بازی در خارج از ایتالیا را مدنظر قرار داده و اخیرا بیشترین ارتباط را با منچستریونایتد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از اسکای ایتالیا؛ ایجنت پائولو دیبالا طی ساعات اخیر دائماً با سران منچستریونایتد در تماس بوده است. ستاره آرژانتینی از پوشیدن پیراهن شیاطین سرخ کاملاً استقبال می کند. منچستریونایتد قبل از اینکه به طور جدی به این انتقال فکر کند، ابتدا باید یکی از مهاجمان خود را به فروش برساند. این در شرایطی است که کریستیانو رونالدو برای خروج از اولدترافورد پافشاری می کند.

اخبار داغ 

افشاگری هال سیتی از رقم خرید صیادمنش/سهم استقلال دو برابر شد فهرست پردرآمدترین سرمربی‌های جام‌ جهانی قطر / اسکوچیچ در رده بیست و سوم بازداشت فوتبالیست ملی‌پوش لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی سفر زین الدین زیدان به استانبول با هدف کاشت مو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت

طرفداری | در چارچوب دیداری از هفته سی و چهارم رقابت‌های سری آ، رم میهمان ناپولی بود:

اطلاعات بازی ناپولی - رم بستر برگزاری: هفته ۳۴ سری آ؛ فصل 24-2023 تاریخ: یک شنبه، ۹ اردیبهشت 140۳ (۲۸ آوریل 2024) ساعت: ۱۹:۳۰ به وقت تهران مکان: ورزشگاه دیگو مارادونا، ناپل داور: لوکا پایرتو گلزنان: دیبالا (دیبالا ۵۹ پنالتی)، آبراهام (۸۹) / اولیویرا (۶۵)، اوسیمن (پنالتی ۸۴)

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)