Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک دادگاه اسرائیلی، شهرک نشین عامل شهادت "علی حسین حرب" جوان فلسطینی در استان «سلفیت» در ژوئن گذشته را آزاد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه به تحقیق و بازجویی با این شهرک نشین در "أرئیل" گزارش داد، مقامات اسرائیلی قصد دارند اتهام قتل علیه این شهرک نشین را توجیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه عبری زبان همچنین اعلام کرد، به رغم اینکه این جوان فلسطینی به ضرب مستقیم چاقو به قلب به شهادت رسیده، این شهرک نشین متهم به "اهمال و بی‌توجهی" شده است که منجر به مرگ این فلسطینی شده و یا به "قتل غیرعمدی" متهم است که حداکثر مجازات آن ۱۲ سال است.

این شبکه اسرائیلی همچنین گزارش داد، این شهرک نشین قاتل به شروط محدود که شامل حبس خانگی است، آزاد شد.

این شبکه عبری زبان مدعی شد، بازجویان شاباک قانع شدند که "این قتل عمدی یا علیه یک پیشینه ملی نبوده" و این امر باعث شد که دادستانی اسرائیل درخواست آزادی او را مطرح کند.

این شهرک نشین مدعی شد که در حمله به اراضی فلسطینی در سلفیت، "برای دفاع از جان خود و شهرک نشینانی که همراه او بودند، مجبور شد به "علی حرب" چاقو بزند."

به رغم اینکه این شهرک نشین قاتل، مرتکب جنایت قتل در چارچوب اقدامی تروریستی شده، با این حال آزادی او تأیید می‌کند که پلیس اسرائیل قصد ندارد او را به قتل متهم کند، بلکه تنها اتهامات سبک‌تری را مطرح می‌کند که به سطح قتل عمد نمی‌رسد.

این شهرک نشین مدعی شد که در اثنای حمله به زمین خصوصی فلسطینی در روستای "أسکاکا" واقع در شرق استان "سلفیت"، "برای دفاع از جان خود و شهرک نشینانی که همراه او بودند، مجبور شد به علی حرب چاقو بزند."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل فلسطين شهرک نشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در روز جهانی آزادی مطبوعات یاد خبرنگاران شجاع فلسطینی را گرامی می‌داریم

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در ‎روز جهانی آزادی مطبوعات، یاد خبرنگاران شجاع و پرافتخار فلسطینی که جان خود را در مسیر انعکاس واقعیت‌ها و تاباندن نور به صحنه‌های تاریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار ‎غزه فدا کردند، گرامی می‌داریم.

‏به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در ‎روز جهانی آزادی مطبوعات، یاد خبرنگاران شجاع و پرافتخار فلسطینی که جان خود را در مسیر انعکاس واقعیت‌ها و تاباندن نور به صحنه‌های تاریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار ‎غزه فدا کردند، گرامی می‌داریم.

تنها طی هفت ماه و در سکوت کر کننده کشورهای غربی مدعی آزادی مطبوعات و بی‌تفاوتی سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی، بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی راوی حقیقت، قربانی جنایت بی‌سابقه رژیم صهیونیستی علیه رسانه‌ها و آزادی بیان شدند.

مدعیان دروغین آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات، نه تنها در مقابل کشتار این همه خبرنگار طی هفت ماه سکوت کرده‌اند، بلکه حمایت از قاتلان آنان را با تمام توان ادامه می‌دهند!»

کد خبر 750345

دیگر خبرها

  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • اردوغان میزان تجارت پایان یافته ترکیه با رژیم صهیونیستی را ۹.۵ میلیارد دلار اعلام کرد
  • در روز جهانی آزادی مطبوعات یاد خبرنگاران شجاع فلسطینی را گرامی می‌داریم
  • اسارت ۵۳ خبرنگار فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی
  • وزیر دارایی نتانیاهو خواستار برکناری دو مقام اسرائیلی
  • جزئیات منتشر شده در رسانه‌ها از طرح پیشنهادی رژیم صهیونیستی به حماس
  • بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند