Web Analytics Made Easy - Statcounter

جایزه بهترین بازیکن فصل پرتغال به مهدی طارمی نرسید

مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان از کسب جایزه بهترین بازیکن فصل 2021-2022 لیگ پرتغال بازماند.

به گزارش طرفداری، سایت سازمان لیگ فوتبال پرتغال بعد از معرفی نامزدهای بهترین بازیکن فصل 2021-2022 این لیگ در نهایت بهترین بازیکن فصل را معرفی کرد.

داروین نونیز ستاره اروگوئه ای تازه وارد لیورپول در فصل گذشته رقیب اصلی مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان در آقای گلی بود و در نهایت برنده این رقابت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار هم مهدی طارمی مغلوب این مهاجم جوان 23 ساله شد. نونیز با کسب اکثریت آراء به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ پرتغال انتخاب شد.

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان در فصل گذشته آمار خوبی از خود به همراه پورتو به جای گذاشت و موفق شد پورتو را قهرمان لیگ و جام حذفی کند.

اخبار داغ 

افشاگری هال سیتی از رقم خرید صیادمنش/سهم استقلال دو برابر شد فهرست پردرآمدترین سرمربی‌های جام‌ جهانی قطر / اسکوچیچ در رده بیست و سوم بازداشت فوتبالیست ملی‌پوش لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی سفر زین الدین زیدان به استانبول با هدف کاشت مو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین بازیکن فصل مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.

شرکت فوق ادعا کرده که بابت انتقال مهدی طارمی به پورتو در سال 2020، باید رقم 230 هزار یورو دریافت کند که این مبلغ به این شرکت پرداخت نشده است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

طارمی در تابستان سال 2020 پس از یک فصل بازی برای تیم ریوآوه، به باشگاه پورتو ملحق شد و طی 177 بازی در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو، آمار 88 گل و 54 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی