Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، موضوع تیم‌داری شهرداری همدان در لیگ دسته یک فوتبال کشور در جلسه علنی روز یکشنبه شورای شهر مطرح و به رای گذاشته شد که حد نصاب آرا را کسب نکرد که در نتیجه آن ادامه تیم‌داری شهرداری هم منتفی شد.

نتیجه رای گیری اعضای شورای شهر برای تیم‌داری شهرداری همدان در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال کشور، ۴ رای ممتنع، ۲ رای مخالف و ۵ رای موافق از مجموع آرای ماخوذه(۱۱ عضو اصلی شورای) شد که در مجموع آرای لازم را کسب نکرد تا وضعیت امتیاز لیگ یکی این تیم با ابهام مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در میان مردم به ویژه ورزش دوستان و علاقه مندان به فوتبال و همچنین رسانه های استان همدان بازتاب زیادی داشت که در نتیجه آن و همچنین رایزنی‌های مدیران شهری و ارایه لایحه دفاعیه از سوی شهردار همدان به شورا، این موضوع بار دیگر در جلسه شورا مطرح و به رای گذاشته شد.

شهردار همدان با حضور در شورای اسلامی شهر همدان ضمن تشریح شرایط و موقعیت تیم فوتبال شهرداری و اهمیت و دستاورهای حضور این تیم در لیگ یک بر اهمیت فعالیت های ورزشی شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی و مردمی تاکید کرد که در نهایت اعضا با بررسی مجدد موضوع موافقت کردند.

برهمین اساس موضوع تیم‌داری شهرداری همدان در لیگ فوتبال به رای مجدد اعضا گذاشته شد که در نتیجه با هفت رای مثبت، سه رای منفی و یک رای ممتنع، به تصویب شورا شد.

همچنین شورا مصوب کرد بخشی از هزینه‌های مرتبط با مدیریت تیم فوتبال شهرداری همدان در راستای کاهش بار مالی از طریق جذب اسپانسر(حامی مالی) تامین شود.

براساس مصوبه شورای شهر همدان مقرر شد با جذب حاملی مالی، سالانه ۲۰ درصد از بودجه شهرداری در بخش مدیریت این تیم کسر شود تا شرایط مناسب برای واگذاری قانونی و اثربخش تیم به بخش خصوصی فراهم شود.

خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) روز گذشته گزارشی در خصوص وضعیت شهرداری همدان برای حضور در لیگ فوتبال و با تاکید بر ساختار مدیریتی لازمه تیم‌داری منتشر کرد.

تیم شهرداری همدان امسال دومین سال پیاپی حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور را تجربه می‌کند.

برچسب‌ها فوتبال شهرداری همدان شورای شهر لیگ دسته اول فوتبال همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال شهرداری همدان شورای شهر فوتبال شهرداری همدان شورای شهر لیگ دسته اول فوتبال همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تیم داری شهرداری شهرداری همدان فوتبال شهرداری شورای شهر لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ به مناسبت هفته ملی شوراها و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، فرماندهان لشکری و انتظامی و اعضای شورای ادوار ،مدیران استانی و شهری، معتمدین شهر و خانواده معزز شهدای قزوین، فاز سوم کمربندی نسیم شمال حدفاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر به دست فرزند آتش نشان فقید محمد جواد چگینی به بهره برداری رسید.

همچنین در این مراسم از ۱۴۰ دستگاه تاکسی و مینی بوس جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال رونمایی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903097

دیگر خبرها

  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود