Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:27:31 GMT

۱۰ تن آرد خارج از شبکه توزیع در عجب شیر کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۰۲۸۳

۱۰ تن آرد خارج از شبکه توزیع در عجب شیر کشف شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سرهنگ رحمان عبدی اظهارداشت: ماموان یگان امداد شهرستان در راستای برخورد با متخلفان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی، حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه خودرو که در حال بارگیری کیسه‌های آرد از کامیون به نیسان بودند مشکوک شده و آنها را مورد بررسی قرار دادند.

 وی گفت: در بررسی از خودروها ۱۰ تن و ۱۲۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع که جهت پخش در حوزه شهری درحال انتقال و تحویل بودند کشف شد و در همین راستا ۲ متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر با اعلام اینکه بنا بر نظر کارشناسان مربوطه ارزش آردهای کشف شده یک میلیارد و ۵۲ میلیون ریال است از مردم خواست در صورت برخورد با موارد مشابه، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها آرد عجب شیر انتظامی نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد عجب شیر انتظامی آرد عجب شیر انتظامی نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا هاشمی‌فر بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی پایش و رصد اطلاعاتی شبانه‌روزی و دقیق پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر مغایرت وزنی در محموله ترانزیتی پارچه از یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را مشاهده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و به کشف ۱۰ تن انواع پارچه خارجی قاچاق موفق شدند.

وی ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این راستا پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

کد خبر 6094490

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان