Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه به افزایش تعرفه های پستی اعتراض دارند و مسائل مربوط به آن را پیگیری می کنند.

سردبیر این سوژه در پیگیری به نتیجه رسیدن مطالبه خود با خبرگزاری فارس تماس گرفت و جزئیاتی جدید از ماجرای افزایش اخیر تعرفه های پستی را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: پس از اینکه تعرفه های پستی بیش از 100 درصد افزایش یافت و کاربران به این موضوع اعتراض کردند پست اعلام کرد که سقف مجاز افزایش تعرفه ها تا 40 درصد است و قیمت ها را اصلاح می کند. 

وی ادامه داد: سپس اعلام شد که شرکت پست اضافه دریافت هایی که در روزهای اول افزایش تعرفه داشته را به مشتری ها باز می گرداند.

سردبیر این سوژه فارس من گفت: من در همان زمان ارسال مرسوله داشتیم و هزینه بیش از 100 درصد افزایش پیدا کرده بود؛ اما هیچ مبلغی بازگشت داده نشد.

وی افزود: از طریق سامانه های پیامکی شرکت پست از وضعیت خدمات آگاه می شوم که همچنان پیامک های شرکت پست طبق روال قبلی ارسال می شود اما حتی هیچ اطلاع رسانی ای درباره عودت دادن اضافه دریافت ها نشده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شبکه ملی اطلاعات دولت هوشمند پست مرسوله تعرفه ها شرکت پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود

ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان جویم، خواستار تسریع در پروژه و برخورد با مسببان تأخیر در اجرای این طرح ملی شد.

محمد هادی ایمانیه امروز، ۸ اردیبهشت در جلسه شورای اداری شهرستان جویم گفت: قدمت شهرستان ریشه‌دار و تاریخی جویم متعلق به هزاران سال قبل است و مردمی اصیل و دین‌دار و اهل خیر در این منطقه حضور دارند و این امر مسئولیت ما را در خدمتگزاری به این بخش از کشور عزیزمان سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه پیگیری و سماجت مسئولان برای اجرایی شدن مصوبات، نقش مهمی در تحقق آن دارد، اظهار کرد: شهرستان‌هایی که پیگیر اجرای مصوبات بودند تا سقف ۹۰ درصد به اهداف خود دست یافته‌اند.

ایمانیه از تلاش برای تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت، تامین آب و احداث راه در شهرستان جویم خبر داد و افزود: کمیته ویژه‌ای برای حل مشکلات مردم در زمینه ساماندهی زمین‌های مورد سکونت مردم با رعایت حدود قانونی تشکیل می‌شود.

استاندار فارس با اشاره به عملی شدن تعهدات دولت در حوزه مسکن گفت: مرحله فونداسیون واجدین شرایط نهضت ملی مسکن تا پایان خردادماه باید به پایان رسیده باشد و پس از آن در فواصل سه ماهه باید ۲۵ درصد از مساکن تحویل واجدین شرایط شود.

وی خواستار رسیدگی به تخلفات و غفلت‌های پیمانکار قبلی نهضت ملی مسکن در جویم شد و افزود: از طریق دادگستری و مجاری قانونی این موضوع پیگیری خواهد شد تا خدشه‌ای بر بیت‌المال وارد نشود و حقوق عامه مردم تضییع نشود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • هزینه ساخت مسکن چند درصد افزایش یافته است؟
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!