Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:34:35 GMT

بازار صنعت ساختمان، به وسعت البرز!

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۰۶۸۰

بازار صنعت ساختمان، به وسعت البرز!

چند ماهی است که بیلبوردهایی در اقصی نقاط استان البرز نصب شده‌اند که دست‌کم برای ساکنین این استان پهناور نویدبخش رویکردی جدید در"بازار صنعت ساختمان" است. بیلبوردهایی به رنگ بنفش که تمامی اقلام مورد نیاز در رابطه با ساخت و ساز و ساختمان را در خود جای داده است و مخاطب را بر آن می‌دارد که حتی اگر قصد خرید هم ندارد دست کم یکبار از این مجموعه بزرگ دیدن نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از گروه پخش فتوحی، " بازار صنعت ساختمان فتوحی" به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای تخصصی موجود در سطح کشور و در حوزه صنعت ساختمان، فعالیت خود را از سال‌های دور آغاز نموده و در سال‌های اخیر نیز آن‌را به نحو چشم‌گیری گسترش داده است. به گونه‌ای که تمامی برندهای صاحب نام این حوزه را در خود جای داده است و بالاترین پتانسیل و امکان را برای ساکنین استان‌های البرز و تهران فراهم نموده است.

پایبندی به استانداردها

تجربه‌ی خوشایند مشتریان برای هر برندی مهمترین اتفاق ممکن به شمار می‌رود و تا به امروز به واسطه رعایت اصول و پایه‌های مهم در جذب مخاطبان، این تجربه لذت‌بخش را می‌توان از اغلب افرادی که حتی یکبار به "بازار صنعت ساختمان فتوحی" مراجعه نموده‌اند، سراغ گرفت.

تمایل به پیشرفت و تغییرات روبه جلو

درست است که در بازار، قدمت از مهمترین ویژگی‌ها برای هویت‌سازی و شناخت هر برندی می‌باشد، اما اگر این قدمت همراه با رویکردهای نوین و علاقه‌مندی به بهینه‌سازی تجربه ارتباط با مخاطبان باشد و همه چیز صرفا حول محور فروش نباشد، قطعاً نتایج فوق‌العاده‌ای را به دنبال خواهد داشت.

وسعتی به پهناوری البرز

فارغ از علاقه ما آدم‌ها به وسعت نظر در هر مقوله‌ای، سهولت دسترسی نیز فاکتور بسیار مهمی در رابطه با ایجاد احساس خوشآیند در دیدگاه مخاطبان نسبت به هر برند می‌باشد.

این که "مخاطب" را جایگزین "مشتری" کنیم در کلام هم حس بهتری را در افراد برمی‌انگیزد چه رسد به آنکه برای مخاطبان خود از هر قشری جدای از فراهم آوردن فضایی وسیع، تمامی اقلام موردنیاز را در حوزه " بازار صنعت ساختمان" را در یک‌جا گردآورده باشید.

700 خانوار تحت پوشش

آنچه در شرایط کنونی کشورمان بیش از هرچیزی احساس می‌شود، نیاز به اشتغال‌زایی و فراهم نمودن شرایط بهینه برای زندگی شهروندان است.

" بازار صنعت ساختمان فتوحی" در این مسیر توانسته است بیش از 700 خانوار را تحت پوشش خود قرار داده و می‌کوشد با گسترش دامنه فعالیت خود این آمار را روز به روز افزایش داده و امکان و امنیت شغلی را برای افراد بومی و دیگر هموطنان فراهم آورد.

اینها تنها بخشی از ویژگی‌های "بازار صنعت ساختمان فتوحی" می‌باشد که در استان البرز با رویکردی نوین در حوزه پخش اقلام موردنیاز صنعت ساختمان‌سازی اعم از (کاشی و سرامیک، چینی آلات بهداشتی، سونا و جکوزی، شیرآلات بهداشتی، شومینه، آجر، درب ضدسرقت، شومینه و...) به فعالیت خود رنگ و بویی تازه بخشیده است.

شعبه مرکزی "بازار صنعت ساختمان فتوحی، به وسعت 18000 مترمربع در استان البرز، کرج، خیابان پیام(جاده قزلحصار)، ابتدای خیابان میثم 2 واقع شده است.

تیم پشتیبانی آن با شماره تماس 34115-026 آماده شنیدن صدای گرم مخاطبان خود هستند تا با استفاده از پیشنهادات و انتقادهای سازنده، تجربه بهتری را در اختیار ساکنین استان‌های البرز، تهران و به زودی تمامی هموطنان قرار دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شیرآلات بهداشتی ساختمان ساخت و ساز کاشی و سرامیک مصالح ساختماني بازار صنعت ساختمان چینی بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری تلخ از داخل کوچه‌های شهرک چوبی سوخته در گیلان | آتش از کجا شروع شد؟

نیروهای آتش‌نشانی از شفت، احمدسرگوراب، نصیرمحله، رشت و فومن برای خاموشی آتش به محل اعزام شدند که پس از نزدیک به سه ساعت، آتش‌سوزی به طور کامل مهار شد. براساس اعلام مهدی نقدی فرماندار شفت، آتش از سیم کشی برق یک نانوایی تعطیل آغاز شد و به ساختمان های مجاور سرایت کرد. روستای گردشگری امام زاده ابراهیم شفت در ۴۸ کیلومتری رشت در دهستان چوبر در منطقه سردسیری و در دامنه کوه اسلار و ونی قرار دارد که به سبب وجود ساختمان‌های زیبا، رنگارنگ و چوبی چندین طبقه و چشمه های بکر و طبیعت چشم‌نواز، همه ساله در بهار و تابستان میزبان گردشگران و زائران است./باشگاه خبرنگاران جوان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان
  • تصاویری تلخ از داخل کوچه‌های شهرک چوبی سوخته در گیلان | آتش از کجا شروع شد؟
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • فیلم| ورود نردبانی پلیس به ساختمان دانشگاه کلمبیا
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • ورود نردبانی پلیس به ساختمان دانشگاه کلمبیا + فیلم