Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: سامانه شرکت در هشتمین جشنواره مطبوعات استان زنجان از ۲۵ تیرماه فعال خواهد شد.

یوسف ناصر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری هشتمین جشنواره مطبوعات استان زنجان، اظهار کرد: اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات استان زنجان در سال‌جاری به دلیل مصادف شدن ۱۷ مردادماه با روز عاشورا، با ۱۰ روز تاخیر و در روز ۲۷ مردادماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، سامانه مربوطه از ۲۵ تیرماه برای بارگذاری موارد خواسته شده باز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره و ارسال آثار اقدام کنند، البته فراخوان جشنواره نیز چندین روز قبل از ۲۵ تیرماه منتشر می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه تامین اعتبار جشنواره و مصادف شدن روز خبرنگاران با روز عاشورا مشکلات جشنواره امسال بود که اعتبار جشنواره نیز تامین شده‌ است، تصریح کرد: جوایز در نظر گرفته شده برای جشنواره امسال نیز نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌ها، برطرف کردن نقاط ضعف، شناسایی ظرفیت‌های رسانه‌ای استان و ایجاد یک دورهمی برای اصحاب رسانه استان از اهداف اجرای جشنواره مطبوعات استان زنجان است.

ناصر تصریح کرد: همچنین برای برطرف کردن نقاط ضعف در یک سری بخش‌ها پی‌گیر برگزاری دوره آموزشی هستیم که مکاتبات لازم با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان انجام شده تا اصحاب رسانه در آن شرکت کرده و گواهی معتبری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره مطبوعات زنجان جشنواره مطبوعات استان زنجان هشتمین جشنواره مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد

اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک و تجلیل از ایده‌های برتر در سالن آمفی تئاتر شهید سلیمانی شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، همایش ملی شهر دوستدار کودک امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ با شعار «چگونه محله ام را زیباتر کنم» با حضور میهمانانی از استانداری آذربایجان‌غربی، شورای اسلامی شهر ارومیه، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ارشاد استان و به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس سازمان فرهنکی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از سخنرانان این مراسم بودند.

در این همایش پویش "چگونه محله‌ام را زیباتر کنم"برگزار شد و از ۱۵۷ آثار ارسال شده، ۶ ایده برتر توسط داوران به عنوان آثار برتر انتخاب و با اهدای جایزه از نفرات برگزیده شده تجلیل به عمل آمد.

هدف اصلی شهر دوستدار کودک مشارکت کودکان و شنیده شدن صدای کودکان توسط مسئولین، مدیران و تصمیم‌گیران شهری است.

شهر دوستدار کودک زمینه ای فراهم می سازد تا این قشر از اجتماع که بی‌صدا هستند و نمی‌توانند صدا، نظرات، ایده‌ها، مسائل و مشکلات خود را به گوش بزرگ‌ترها برسانند، صدای آنها را به گوش مدیران، تصمیم‌گیران شهری رسانده و به این وسیله این نظرات و ایده ها در برنامه‌های توسعه شهری و مسائل مدیریت شهری انعکاس یابد.

کد خبر 750126

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور