Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ماموستا ملاحامد رحیمی امروز در دیدار با جمعی از طلاب اهل سنت شهرستان پاوه اظهار داشت: وحدتی که در قرآن و کلام رسول خدا و ائمه اطهار آمده است، تنها راه نجات مسلمین از دست توطئه های دشمنان است.
 
امام جمعه باینگان شهرستان پاوه گفت: محقق شدن وحدت مسلمین خود زمینه ای برای از بین رفتن این همه جنگ و کشتار در جهان اسلام خواهد شد، زمانی که وحدت واقعی محقق شود، حیات گروهک های تروریستی به مانند داعش، القاعده و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به خطر خواهد افتاد و این امری طبیعی است.
 
وی با اشاره به اینکه وحدت و برادری جزو اولین برنامه ها و اهداف رسول اکرم (ص) بود، تاکید کرد: پیامبر اکرم (ص) در کنار دعوت مردم به یکتاپرستی تلاش بسیاری برای همگرایی و انسجام مسلمانان داشتند و در این زمینه اقدامات بسیاری با وجود سنگ اندازی منافقان انجام دادند.
 
ماموستا رحیمی در ادامه یادآور شد: کسانی که در جهان اسلام همواره به دنبال پررنگ کردن اختلاف برادران دینی هستند، نه به اهل سنت تعلق دارند نه به شیعیان، بلکه این دست از افراد، فریب خوردگان جهان غرب و استکبار هستند.
 
وی افزود: امروز مسلمین اگر می خواهند حرفی در جهان برای گفتن داشته باشند باید به سیره رسول اکرم (ص) و اهل بیت ایشان برگردند، در منش هیچ کدام از این عزیزان هرگز کلامی که زمینه تفرقه و برداشت های جدایی طلبانه باشد، وجود ندارد.
 
امام جمعه باینگان شهرستان پاوه خاطرنشان کرد: کمرنگ کردن سیره رسول خدا و بزرگان دین اولین و مهمترین برنامه دشمن برای از بین بردن وحدت مسلمین است، بنابراین علمای دینی وظیفه دارند که کلام و گفتار پیامبر اکرم (ص)، ائمه اطهار علیهم السلام و بزرگان دین را در زندگی امروزه ما به معنای واقعی عملی کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: گروهک های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی

آفتاب‌‌نیوز :

فیلم سینمایی «من ترانه ۱۵ سال دارم» فیلمی از رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۰ و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای این فیلم برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

ترانه علیدوستی که این روز‌ها دوباره با فیلم «تفریق» به سینما‌ها بازگشته است، در آن زمان و هنگام بازی در این فیلم سینمایی حدود ۲۰ سال داشت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • حداقل چند درصد اقتصاد جهان وابسته به ذخایر ژنتیکی است؟
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • پیش‌بینی امام خمینی (ره) از سرکوب‌ها در آمریکا: آنها تحمل آشفتگی خوابشان را ندارند
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی