Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@08:37:53 GMT

ست زرد بکام و همسرش در سالگرد ازدواج!/عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۱۰۴۱

ست زرد بکام و همسرش در سالگرد ازدواج!/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیوید و ویکتوریا بکهام بیست و سومین سالگرد ازدواج خود را در پاریس جشن گرفتند؛ آن‌ها نشان دادند که چقدر باهم هماهنگ هستند و برای هم ساخته شده‌اند زیرا به طور تصادفی لباس‌هایی با رنگ مشابه به تن کردند.

این زوج که در سال ۱۹۹۹ با هم ازدواج کردند، برای سالگرد ازدواج خود راهی شهر رومانتیک پاریس شدند و به شکلی جالب هر دو لباس زرد به تن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویکتوریا ۴۸ ساله در استوری های اینستاگرام خود ویدیویی از دیوید ۴۷ ساله را به اشتراک گذاشت که در مقابل یک آینه تمام قد آماده می‌شود.

در این ویدیو وقتی ویکتوریا وقتی بکام او را در لباس زردرنگ دید گفت: تو از من تقلید کردی!

بکام هم پاسخ داد: من آن را در ابتدا داشتم، فقط برای ثبت. این برنامه‌ریزی نشده بود!

در ویدیوی بعدی هم ویکتوریا از مخاطبان خود پرسیده بود که کدام یک از آن‌ها از دیگری برای پوشیدن لباس زردرنگ تقلید کرده است؟

بیشتر بخوانید:

هیچ‌وقت سر خاک مهرداد و علی نرفتم و نمی‌روم بزرگترین تغییر سال؛ دیگر سر زیدان بدون مو نخواهد بود! چوب حراج رونالدو به گران ترین و سریع‌ترین هواپیما/عکس

۲۵۸ ۲۵۸

کد خبر 1648354

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دیوید بکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد

ایسنا/یزد مراسم یادواره شهید گمنام به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین این شهید در دانشگاه علم و هنر وابسته به سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!