Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@06:16:15 GMT

بردن صدرنشین‌ها عادت جدید والیبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۱۱۶۰

بردن صدرنشین‌ها عادت جدید والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، شکست در دو مسابقه هفته ابتدایی برابر هلند و مخصوصا ژاپن موجی از ناامیدی را در بین والیبال دوستان ایجاد کرد و حتی پیروزی بر چین و استرالیا را تحت الشعاع قرار داد؛ منتقدان افراطی والیبال ایران انتقادهای تند و بعضا غیر منصفانه خود از مربی ایرانی گرفته تا بازیکنان را آغاز کرده و فضای عجیبی را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از شکست مقابل تیم بدون برد بلغارستان در آغاز هفته دوم، انتقادات به بالاترین حد خود رسید. با این حال نبرد جانانه و غلبه بر آمریکا آن هم در سه ست پیاپی روحیه از دست رفته را به تیم جوان ما برگرداند.

پیروزی بر آمریکا زمانی ارزش دو چندانی پیدا کرد که ایران موفق شد اولین شکست آن ها را در لیگ ملت‌ها رقم بزند و ترمز تیم آماده و سرحال جان اسپرا را بکشد. آمریکا تا قبل از تقابل با ایران یکی پس از دیگری رقبای خود را شکست داده بود و با قاطعیت در صدر جدول قرار داشت اما بچه های جوان ایران نشان دادند که از اعتماد به آن‌ها پشیمان نخواهیم شد.

اگرچه در مسابقه بعدی ۳-۰ به برزیل باختیم اما در این جدال هم هرگز حریف دست و پا بسته ای نبودیم و در د‌و ست اول حتی تا آستانه پیروزی نیز پیش رفتیم. در مسابقه آخر هفته دوم هم با قاطعیت کامل بر کانادا غلبه کردیم تا مشخص شود که تیم بهروز عطایی حال خوب خود را به دست آورده است.

شاهکار تیم ملی ایران دیشب در گدانسک رقم خورد؛ جایی که  به مصاف یکی از دو تیم هفت برده لیگ ملت ها یعنی لهستان رفتند؛ به جز ست اول در تمام بخش های دیگر بازی این ایران بود که بر حریف قدرتمند و پرستاره تسلط داشت و در پایان هم موفق شد ۳-۲ این تیم را شکست دهد.

لهستان علاوه بر حضور در بالای جدول لیگ ملت‌ها، اکنون تیم اول رنکینگ فدراسیوت جهانی نیز محسوب می شود و این موضوع ارزش کار ملی‌پوشان را دو چندان می کند. بعد از آمریکا، لهستان دومین قربانی صدرنشین تیم ملی ایران بود تا مشخص شود که بچه های جوان ما ایجاد دردسر برای چنین تیم هایی را بهتر از هر کار دیگری بلد هستند.

نکته قابل توجه دیگر این که ایران روز پنجشنبه در دومین بازی خود در هفته سوم به مصاف یک صدرنشین دیگر یعنی ایتالیا خواهد رفت. شاگردان دی جورجی با غلبه بر بلغارستان موقتا(تا قبل از بازی فرانسه) به صدر جدول صعود کردند و حالا ایران فردا به دنبال هت‌تریک برابر تیم‌های صدرنشین خواهد بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود هوادار با بردن مس سونگون

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۸:۱۵ امروز جمعه در یک هشتم نهایی جام حذفی پیگیری شد که با برتری سه بر یک شاگردان مسعود شجاعی در هوادار به پایان رسید.

داریوش شجاعیان (۱۳)، بابک مرادی (۲۰) و محمدعلی عبداللهی (۷۶) برای هوادار و صائب محبی (۳۰ - گل به خودی برای مس سونگون گلزنی کردند.

بنابراین هوادار به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی فوتبال کسور راه پیدا کرد.

کد خبر 6089340

دیگر خبرها

  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • شکست‌خوردگان،پشت نقاب تحریم
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند
  • لیگ ملت‌ها: آمریکا تا دندان مسلح می‌آید