Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@16:54:20 GMT

قیمت کاغذ a4 در بازار چند؟

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۱۳۰۷

قیمت کاغذ a4 در بازار چند؟

فرارو- کمترین قیمت در بازار برای خرید یک بسته ۵۰۰ عددی کاغذ A4 سفید با وزن ۸۰ گرم با کیفیت از ۹۹ هزار تومان شروع می‌شود و به شکل متوسط تا ۱۴۰ هزار تومان هم بالا می‌رود. مثلا برند کپی مکس جز پرطرفدار‌های بازار ایران و هر بسته آن در بازار بین ۹۹ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته می‌شود.

به گزارش فرارو، سل پرینت دیگر برند عرضه کننده مشهور کاغذ A4 در بازار است که هر بسته ۵۰۰ عددی کاغذ A۴ سفید ۸۰ گرمی آن را در فروشگاه‌های سطح شهر و آنلاین می‌توان بین ۱۱۴ تا ۱۴۰ هزار تومان خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر بسته ۵۰۰ عددی کاغذ A۴ برند دابل آ نیز در بازار ۱۲۰ تا ۱۲۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بسته ۵۰۰ عددی کاغذ A4 برند هیما ۱۳۰ هزار تومان، رز پرینت ۱۱۹ هزار و ۸۰۰،‌های تری ۱۲۵ هزار تومان، پاپکو ۱۳۳ هزار و ۵۰۰ و پیپر وان نیز ۱۳۰ هزار تومان قیمت خورده است.  

بالاترین قیمت در میان بسته‌های ۵۰۰ عددی کاغذ A4 با وزن ۸۰ گرم میز متعلق به برند رولکس است. در حال حاضر فروشندگان در ازای هر بسته آن بین ۱۵۵ تا ۱۷۰ هزار تومان طلب می‌کنند.  

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت کاغذ a4 هزار تومان کاغذ A4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر امروز هر یک ریال عربستان در بازار آزاد با قیمت ۱۶۵۶۰ تومان، هر ۱۰۰۰ دینار عراق با قیمت ۴۱,۴۵۰ تومان و هر درهم امارات با قیمت ۱۶,۹۱۰ تومان معامله می‌شود این ارزها که این روزها به عنوان ارزهای پرطرفدار شناخته می‌شوند نسبت به هفته گذشته کاهش قابل ملاحظه‌ای دارند که علت اصلی کاهش قیمت آنها افت قیمت دلار در بازار آزاد است.

کد خبر 6089839 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟