Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق بایرن مونیخ به تمجید از سادیو مانه پرداخته است

انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ در پنجره تابستانی یک انتقال غیر منتظرانه برای هواداران این باشگاه و کارشناسان فوتبال آلمان بود اما با تعریف و تمجید‌های بسیاری از سوی آن‌ها روبرو شده است.

طرفداری | فرانک ریبری اسطوره و بازیکن سابق بایرن مونیخ نیز از این قاعده استثنا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریبری در مصاحبه با نشریه بیلد به تمجید از سادیو مانه و انتقالش به بایرن مونیخ پرداخته است. ریبری در مورد انتقال مانه به بایرن، گفت:

فقط می‌توانم به بایرن مونیخ بابت جذب سادیو مانه تبرک بگویم. این یک انتقال عالی برای کل بوندسلیگا است. انتظارات (از مانه) بالا خواهد بود. اما من فکر می‌کنم که سادیو آن‌ها را برآورده خواهد کرد. داشتن یک شروع خوب (برای او) مهم خواهد بود. اما با تجربه‌ای که من دارم، می‌دانم که هواداران بایرن مونیخ اینکار را برای او آسان خواهند کرد. زیرا آن‌ها با آغوشی باز از شما استقبال می‌کنند. یادم می‌آید وقتی که در سال 2007 به بایرن مونیخ پیوستم، چقدر هیجان داشتم.

 فرانک ریبری در مورد رقابت در میان بازیکنان بایرن مونیخ با ورود سادیو مانه، گفت:

 البته که رقابت سخت و نزدیکی در تیم برقرار است اما سادیو همه کاره است. او نه فقط در سمت چپ، بلکه می‌تواند در هر جایی بازی کند.

 گفتنی است  فرانک ریبری پس 13 سال حضور در بایرن مونیخ در سال 2020 تصمیم گرفت ادامه دوران فوتبالی خود را در سری آ ایتالیا بگذراند و به فیورنتینا پیوست. در ادامه، سال 2021 در یک انتقال آزاد به باشگاه تازه صعود کرده سالرنتینا پیوست و به تازگی نیز قرارداد خود را با این باشگاه در سن 39 سالگی تا سال 2023 تمدید کرده است.

اخبار داغ 

مهدی طارمی از کسب جایزه بهترین بازیکن فصل پرتغال بازماند رافائل سیلوا جام قهرمانی استقلال را تتو کرد + عکس پائولو دیبالا در حال مذاکره با منچستریونایتد برای انتقال به اولدترافورد است بازگشت زودتر از موعد لیونل مسی به تمرینات پاری سن ژرمن / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ سادیو مانه یک انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم

سال 2010 در چنین روزی، توماس مولر برای اولین بار با پیراهن بایرن مونیخ موفق به ثبت هت تریک شد، به همین مناسبت صفحه رسمی بوندس لیگا ویدیویی را منتشر کرده است. این ستاره آلمانی تاکنون در 521 بازی برای بایرن، 195 گل به ثمر رسانده است.

دانلود (7.9MB)

دیگر خبرها

  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)
  • اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم