Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دادگستری گلستان، سیدسعید جباری اظهارداشت: همچنین با ورود به موقع نیروی انتظامی، فردی که قصد داشت ۲ تُن آرد دولتی این نانوایی‌ها را به قیمت آزاد بفروشد دستگیر شد.

جباری با تاکید بر اینکه با متخلفان در حوزه آرد و نان تعارف نداریم از پیگیری برای ابطال مجوز نانوایی‌های متخلف خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همزمان با رسیدگی به تخلف این افراد در تعزیرات، یک پرونده برای این فرد و سه نانوای متخلف به اتهام اخلال در توزیع آرد و نان در دادسرای گالیکش تشکیل شد.

دادستان جباری افزود: آردهای کشف شده هم بعد از تعیین تکلیف پرونده در تعزیرات با نظارت دادستانی بین نانوایی‌های دولتی توزیع می‌شود.

شهرستان گالیکش با حدود ۶۴ هزار نفر جمعیت ۲۵ نانوایی شهری و ۷۰ نانوایی روستایی دارد و در هفته جاری ۲ واحد خبازی متخلف در تنگراه و دارآباد به کاهش سهمیه آرد محکوم شدند.

برچسب‌ها آرد دادگستری گالیکش گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد دادگستری گالیکش آرد دادگستری گالیکش گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر


به گزارش تابناک، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مدیر یکی از دستگاه های اجرایی به همراه یک نفر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

 ناصر عتبانی در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

سردشت از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

 

ایرنا

دیگر خبرها

  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو