Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن باقری شکیب گفت: با توجه به فعالیت یک موج ناپایدار جوی، سرعت وزش باد همراه با گرد و غبار در بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد.

او گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف و آفتابی همراه با وزش باد شدید و افزایش میزان آلاینده‌ها پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: وضعیت آب و هوایی استان همدان در روز‌های آینده پایدار است و تا روز جمعه دمای هوای روزانه بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

باقری شکیب گفت: جهت وزش باد از سمت شرق به غرب است که نشان می‌دهد منشا غبار موجود در آسمان استان، مناطق مرکزی و کویری کشور است.

او گفت: اسدآباد با ۳۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار و گل‌تپه با ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۳۲ و ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی وزش باد شدید موج ناپایدار جوی درجه سانتیگراد استان همدان وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی با بیان اینکه تا اواسط این هفته بارندگی برای استان پیش بینی نشده است، گفت: تا روز سه شنبه این هفته دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می‌یابد و هوا خنک خواهد شد.

وی افزود: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به میزان نوسان دمای شهر‌های استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان