Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:00:31 GMT

تعزیرات در صف اول برخورد با تخلفات بازار است

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۱۷۹۵

تعزیرات در صف اول برخورد با تخلفات بازار است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: انتظار همه از سازمان تعزیرات حکومتی برخورد جدی با تخلفات بازار است و به همین دلیل تعزیرات در صف اول قرار دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ احمد اصانلو، معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با ذبیح‌الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصانلو در این دیدار با بیان این مطلب که کمبود نیروی انسانی، بودجه و تجهیزات از مهم‌ترین مشکلات تعزیرات حکومتی است، گفت: سازمان تعزیرات با تمام کاستی‌ها در حوزه رسیدگی به تخلفات صنفی، بهداشتی، قاچاق نقش اساسی ایفا می‌کند و تلاش می‌کند در آرامش بازار و خرید بدون دغدغه کمک کند.

ذبیح‌الله خدائیان هم در این دیدار گفت: انتظار همه از تعزیرات برخورد جدی با تخلفات بازار است و به همین دلیل تعزیرات در صف اول قرار دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: می‌دانم که در تعزیرات نیرو و امکانات کافی وجود ندارد ولی در شرایط سخت و بحرانی مدیریت کردن هنر است و شما توانایی خاص خودتان را دارید و می‌توانید در این زمینه منشأ تحول باشید.

جریمه 140 میلیارد ریالی فروشگاه معتبر اینترنتی توسط تعزیرات

خبر دیگر از سازمان تعزیرات حکومتی اینکه، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه 140 میلیارد ریالی یکی از فروشگاه‌های معتبر و تأثیرگذار خبر داد. این جریمه در ادامه زیر ذره‌بین قرار گرفتن فروشگاه‌های اینترنتی از سوی تعزیرات تعیین شده است.

این خبر می‌افزاید؛ احمد اصانلو در حاشیه گشت مشترک تعزیرات حکومتی در یکی از فروشگاه‌های عرضه روغن موتور در تهران گفت: این فروشگاه اینترنتی که شبکه توزیع گسترده‌ای در بازار دارد و شاخص قیمت‌گذاری محسوب می‌شود، ملزم به اصلاح قیمت سه قلم کالای روغن موتور، پوشک و شکر و پرداخت 140 میلیارد ریال جزای نقدی شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی همچنین در مورد حضور گشت مشترک در انبار و فروشگاه مرکز عرضه روغن موتور دیگری، افزود: این عرضه‌کننده روغن موتور تاکنون نسبت به ثبت سامانه جامع تجارت اقدام نکرده بنابراین پرونده قاچاق و گرانی این واحد در محل بررسی و به پرداخت 770 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

وی به رویکرد پیشگیرانه سازمان تعزیرات حکومتی از وقوع تخلفات اشاره کرد و گفت: جلسه‌ای با حضور مدیران کارخانه‌های تولید روغن در سازمان تعزیرات تشکیل و با گفتمان انجام شده توافق شد که مدیران این شرکت‌ها تولیدات خود را نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل 10 درصد افزایش دهند.

افزایش تعامل سازمان تعزیرات و دیوان عالی کشور

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سازمان تعزیرات حكومتی سازمان بازرسی بازار سازمان تعزیرات حكومتی سازمان بازرسی سازمان تعزیرات حکومتی رئیس سازمان روغن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت خبر داد.

به گزارش مشرق، قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: پرونده مباشرت و حمل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل به ارزش پنج میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برای تبعه عراقی به عنوان راننده تریلر حامل کالای قاچاق در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته شاهی: با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی