Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جزئیات محدودیت ترافیکی جاده‌های کشور از امروز تا دوشنبه آینده ۲۰ تیرماه را اعلام کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه امروز 1401/04/15 تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه مورخ 1401/04/20 از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تبصره : تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

2.سواری:

الف) محور کندوان

1- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز های پنجشنبه ، جمعه و شنبه مورخ های 1401/04/16،17،18 از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24  از کرج(میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

2- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز های یکشنبه و دوشنبه مورخ های 1401/04/19،20 از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

ب) محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی  24 روز یکشنبه 1401/04/19 از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

تبصره : درصورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه ، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌شود.

3.نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختی یا فاسدشدنی):

1- محور کندوان : تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

2- محور هراز:

الف) تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

ب) تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه مورخ 1401/04/15 و همچنین از ساعت 6 الی 24  روز های پنجشنبه ، جمعه ، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه مورخ های 1401/04/16،17،18،19،20 از محور هراز ممنوع است.

4- محور فیروزکوه :

الف) تردد تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز های پنجشنبه و جمعه مورخ های 1401/04/16،17  از محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

ب) تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روز های شنبه  و یکشنبه مورخ های 1401/04/18،19 از محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

5- محور آستارا - اردبیل و بالعکس :

الف) تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز پنجشنبه مورخ 1401/04/16 در محور مذکور ممنوع است.

ب) تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 24 روزهای جمعه و یکشنبه مورخ های 1401/04/17،19 در محور مذکور ممنوع است.

6- محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس :

الف) تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز پنجشنبه مورخ 1401/04/16 در محور مذکور ممنوع است.

ب) تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 24 روزهای جمعه و یکشنبه مورخ های 1401/04/17،19در محور مذکور ممنوع است.

*تبصره : اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد ، با هماهنگی ، اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 مورخ های 1401 04 ممنوع است ب مرزن آباد مورخ 1401 04 الی 24 روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه‌ها

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرپرست پلیس راه پایتخت سرهنگ ابراهیم ارزانی درباره تردد موتورسیکلت‌ در آزادراه‌ها گفت: ورود و تردد موتورسیکلت به تمامی آزادراه‌ها ممنوع است.

بیشتر بخوانید: هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!

وی با بیان اینکه علیرغم ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه‌ها، تردد موتورسیکلت سنگین هم در تمامی معابر ممنوع است. از توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی در آزادراه تهران پردیس خبر داد. او گفت: روز جاری در راستای کنترل و برخورد با تخلفات موتورسیکلت سوارها، مأموران این پلیس موفق به توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی شدند. این موتورها به صورت غیر قانونی وارد آزادراه تهران – پردیس شده بودند.

سرهنگ ارزانی: هر ۲ دستگاه موتورسیکلت برای رسیدگی قانونی به پارکینگ منتقل شدند. وی تصریح کرد: بارها گفته شده که تردد موتور سنگین در کلیه معابر شهری و جاده‌ای ممنوع است. چرا که با توجه به خطر پذیری این نوع وسیله نقلیه، تردد این دسته از وسایل نقلیه در جاده‌ها در واقع به استقبال مرگ رفتن است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229910 برچسب‌ها پلیس آگاهی

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه‌ها
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز