Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی به استقبال مردم از شبکه‌های نمایش خانگی اشاره کرد و گفت: ما هر چقدر اقدامات رسانه‌ای و فرهنگی کامل تری که مورد نظر مردم است داشته باشیم آن‌ها کمتر به سمت رسانه‌های خارجی سوق پیدا می‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی به استقبال مردم از شبکه‌های نمایش خانگی اشاره کرد و گفت: ما هر چقدر اقدامات رسانه‌ای و فرهنگی کامل تری که مورد نظر مردم است داشته باشیم آن‌ها کمتر به سمت رسانه‌های خارجی سوق پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در جنگ نرم باید بتوانیم برای مخاطب محتوا تولید کنیم تا استقبال به سمت رسانه‌های داخل و شبکه‌های نمایش خانوادگی بیشتر باشد، افزود: تمامی دستگاه‌ها از جمله صداوسیما و وزارت ارشاد باید در این زمینه اقداماتی لازم را در راستای تولید محتوای مناسب داشته باشند.


سردار اشتری کاهش استقبال مردم از شبکه‌های ماهواره‌ای را از دیگر مزایای تولید آثار متنوع در شبکه نمایش خانگی برشمرد و تصریح کرد: اگر فیلم‌های جذاب برای مخاطب ساخته شود قطعا آن‌ها تمایل دارند که به تماشای این فیلم‌ها بنشینند.


فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس هم قصد دارد تا در شبکه نمایش خانگی حضور داشته باشد، گفت: ناجی هنر با رویکرد جدید و تقویت شده در حال تولید محتوا برای ورود به شبکه‌های نمایش خانوادگی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه نمایش خانگی ناجی هنر فیلم تولید محتوا شبکه های نمایش نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی

دریافت 499 MB کد خبر 6088488

دیگر خبرها

  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی