Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@20:28:55 GMT

وقتی آب داغ کار صافکار را می کند

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۱۸۹۰

وقتی آب داغ کار صافکار را می کند

به گزارش اقتصادآنلاین، آیا یک فرورفتگی ناخوشایند در کنار ماشین خود دارید؟ ناراحت نباشید! همه ما مرتکب اشتباه می شویم، خبر خوب این که رفع فرورفتگی در بدنه خودرو بسیار آسان تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید. در بخش مراقبت از خودرو اقتصادآنلاین یاد می گیرید که چطور بدون مراجعه به صافکار و تنها با کمک آب داغ و لوله باز کن فرورفتگی های بدنه خودرو را درست کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روش رفع فرورفتگی بدنه خودرو با کمک آب داغ

فقط آب را در یک قوری یا قابلمه بجوشانید و آن را روی ناحیه آسیب دیده بریزید، سپس لوله باز کن را بردارید به بدنه خودرو بچسبانید و بکشید. اگر فرورفتگی سطحی است و بدنه به شدت آسیب ندیده باشد، فرورفتگی باید درست بیرون بیاید و بدنه خودرو کاملا صاف شود. اگر عمیق تر باشد، ممکن است فرورفتگی به طور کامل رفع نشود، اما صافتر از قبل به نظر خواهد رسید. 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مراقبت از خودرو بدنه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به فشارهای آمریکا درباره خط لوله گاز با ایران توجه نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه وابسته به وزارت خارجه آمریکا، «اسحاق دار» وزیر امور خارجه پاکستان اعلام کرد که کشورش از ساخت خط لوله گاز با ایران که با تاخیر زیادی مواجه شده است، عقب نشینی نخواهد کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، وزیر امور خارجه پاکستان در یک نشست مطبوعاتی گفت: ما به کسی اجازه نخواهیم داد از وتوی خود استفاده کند.

«اسحاق دار» ادامه داد: باید مراقب منافع خود باشیم، به تعهدات خود بنگریم و دولت باید با در نظر گرفتن منافع پاکستان در مورد این موضوع تصمیم گیری کند.

وی در ادامه افزود: پاکستان کشور مستقلی است و همانطور که ما به حاکمیت دیگران احترام می‌ گذاریم، انتظار داریم دیگران نیز به حاکمیت پاکستان احترام بگذارند.

پاکستان و ایران قرارداد خرید و فروش گاز را در ژوئن ۲۰۰۹ برای خط لوله ای امضا کردند که ۷۵۰ تا ۱۰۰۰ میلیون فوت مکعب در روز گاز را از میدان پارس جنوبی ایران به پاکستانی که کمبود انرژی دارد، تامین می کند.

این در حالیست که آمریکا پیشتر اسلام آباد را در این خصوص به وضع تحریم هایی تهدید کرده بود؛ اما پاکستان به صراحت اعلام کرده است که در راستای منافع خود به تهدیدهای واشنگتن اهمیتی نمی دهد.

کد خبر 6100782

دیگر خبرها

  • به فشارهای آمریکا درباره خط لوله گاز با ایران توجه نمی‌کنیم
  • بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لوکوموتیو
  • معرفی کیت بدنه یک میلیارد تومانی برای تویوتا لندکروزر محبوب /عکس
  • خرید ام وی ام X22 پرو کارشناسی‌شده + گارانتی فنی و بدنه
  • نشست چندباره خیابان‌های اصفهان/وقتی زمین زیر پای مردم سست می‌شود
  • بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو
  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • تغییر رنگ و بوی آب پکیج
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است